Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:45:46 GMT

جشن گلریزان به شکل مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۸۳۴۰

جشن گلریزان به شکل مجازی برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جشن گلریزان امسال در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به شکل مجازی برگزار می‌شود.

ناصر عتباتی روز یکشنبه 5 اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در اردبیل اظهار کرد: ستاد دیه استان با همکاری خیرین و نهادهای حمایتی تلاش می‌کند تا جشن گلریزان را در نیمه ماه مبارک رمضان در اکثر شهرستان‌های استان اردبیل به شکل غیرحضوری و مجازی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط حاکم کرونایی سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق شماره حسابی که اعلام خواهد شد و به صورت غیرحضوری و مجازی زمینه آزادی زندانیان را در آستانه عید سعید فطر فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ما از نهادهای مختلف خیریه و مجموعه‌های فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی دعوت می‌کنیم تا ستاد دیه و دادگستری استان را در برگزاری جشن گلریزان به صورت غیرحضوری و مجازی کمک و یاری کنند تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی فراهم آید.

عتباتی افزود: براساس آماری که از طریق ستاد دیه استان اعلام شده، در سال گذشته بیش از 218 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با محکومیت 45 میلیارد تومان با کمک خیرین و گروه‌های دلسوز جامعه از حبس آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند در سال گذشته نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن گلریزان و آزادسازی به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه اجتماعی انجام شد اما خیرین و افراد نیکوکار بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان به آزادی زندانیان کمک کردند که رشد بیش از 70 درصدی را نشان می‌دهد.

عتباتی اضافه کرد: در کنار خیرین، ستاد دیه به صورت ملی با تأمین اعتبار مورد نیاز و جلب رضایت شاکیان سعی می‌کند تا بخشی از منابع مورد نیاز برای آزادی زندانیان را فراهم کند تا شرایط خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: قطعا آزادی زندانیان با جرایم مالی و معسر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی کمک کرده و حضور سرپرستان خانواده‌ها می‌تواند به دلگرمی بیشتر در نهاد خانواده منجر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن گلريزان ستاد ديه آزادی زندانیان غیر عمد استانی اجتماعی دادگستری استان آزادی زندانیان استان اردبیل جشن گلریزان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان دوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی‌اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده و نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6094342

دیگر خبرها

  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد