Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:36:02 GMT

وزارت کشور: ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۸۴۱۲

وزارت کشور: ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است

رییس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور با تصریح بر اینکه ویدئو منتشر شده در فضای مجازی ناظر بر ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است، گفت: بررسی‌ها بیانگر آن است که این فیلم مربوط به زمان حال نیست و مربوط به مهر۹۸ و احتمالا مربوط به یک بدهکار بانکی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، امروز _۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ _ یک ویدئو کوتاه از خودسوزی یک فرد در شبکه‌های اجتماعی از جمله در گروه‌های فعال در خصوص بورس در حال دست به دست شدن است و بسیاری از کاربران از آن به عنوان فیلم "خودسوزی مقابل بورس" یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدال فعال رئیس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور، در این خصوص گفت: بررسی‌ها بیانگر آن است که این فیلم مربوط به زمان حال نیست و مربوط به مهر ۹۸ و احتمالاً مربوط به یک بدهکار بانکی می‌شود.

وی افزود: مخاطبان فضای مجازی، اگر توجه کنند، افراد حاضر در این ویدئو هیچکدام دارای ماسک نمی‌باشند و مشخص است که فیلم مربوط به دوران ما قبل کرونا است.
وی خاطر نشان کرد: به علاوه بر اساس شرایط محیطی نمایش داده شده در این ویدئو کوتاه، روشن است که این اتفاق در مقابل بورس واقع نشده است و در خیابان جامی تهران تصویر برداری شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور، خاطر نشان کرد: البته بخش زیادی از شهروندان محترم حاضر در فضای مجازی، با توجه به کثرت انتشار اخبار جعلی در این فضا، هر خبری که در فضای مجازی منتشر می‌شود را باور نمی‌کنند و حتماً نسبت به صحت و سقم اخبار تحقیق می‌کنند.

فعال تصریح کرد: افرادی که اقدام به شایعه‌پراکنی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، از جمله مطابق با مواد ۷۴۴، ۷۴۵ و ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی، پاسخگوی اقدامات خود خواهند بود.

کد خبر 489543

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت کشور سازمان بورس و اوراق بهادار بورس خودسوزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای مجازی مقابل بورس وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی