Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و چلسی به مصاف هم خواهند رفت. 

رئال مادرید و چلسی، دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در آلفردو دی استفانوی شهر مادرید برگزار خواهند کرد. در طول سال هایی که لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده، جای خالی این بازی به شدت احساس شده است. چلسی داستان مفصلی با دیگر غول های فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید دارد، رئال مادرید هم جدال های فوق العاده حساسی با بزرگان فوتبال انگلیس طی 10 سال اخیر برگزار کرده، اما تاکنون هیچ وقت شاهد مصاف این دو تیم پایتخت نشین نبوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نتوانستیم جدال کهکشانی های دوره نخست پرز را با تیم رویایی روزهای اولیه مورینیو در چلسی ببینیم؛ سال های زیادی آمدند و رفتند، چلسی اولین قهرمانی اروپای خود را جشن گرفت اما هیچ وقت با کهکشانی های دوره دوم پرز و تیم رکوردهای مورینیو رو به رو نشد. در سال هایی که رئال مادرید 4 لیگ قهرمانان اروپا طی 5 سال کسب کرد، چلسی به دو قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یافت اما باز هم خبری از مصاف شیرهای لندنی و قوی سپید مادرید نبود. حالا که وارد دهه سوم قرن 21 شدیم، بالاخره قرار است شاهد بازی تیم های رئال مادرید و چلسی باشیم؛ راند اول، یک هفته پس از جنجال سوپرلیگ اروپا، در مادرید برگزار خواهد شد.

اطلاعات بازی رئال مادرید و چلسی تاریخ برگزاری: سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 (27 آوریل2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلفردو دی استفانو، مادرید تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - 2020/21 داور: آقای دنیله ماکلی (هلند) بررسی وضعیت تیم های رئال مادرید و چلسی

رئال مادرید: تا زمانی که اعجوبه ای چون زیدان روی نیمکت این تیم می نشیند، نباید به نتایج قبلی آنها نگاه کنید؛ رئال مادرید با زیدان ثابت کرده که هر زمان، توانایی شکست هر تیمی را دارد. مادریدی ها با مربی فرانسوی شان در لیگ قهرمانان اروپا یک ذهنیت برنده مطلق دارند و این را با انجام دو بازی برتر مقابل لیورپول و آتالانتا در مراحل قبلی ثابت کرده اند. وضعیت رئال مادرید در لالیگا طی هفته های اخیر کمی متزلزل شد اما آنها پرافتخارترین تیم اروپا هستند و داستان شان در این تورنمنت کاملا متفاوت است. یکی از جذاب ترین سوژه های مصاف دو تیم مادریدی و لندنی، حضور ادن هازارد خواهد بود؛ یکی از بزرگ ترین ستارگان دهه قبل چلسی که در مادرید غرق در مصدومیت های فراوان شده است.

چلسی: سال های انتظار به سر رسیدند و چلسی باز هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. آنها در مراحل قبلی، اتلتیکو مادرید و پورتو را کنار زدند و برای صعود به فینال، باید با همشهری سفید پوش اتلتیکو مبارزه کنند. با روندی که فرانک لمپارد در میانه فصل پیش گرفته بود، حضور چلسی در نیمه نهایی بزرگ ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی کمی دور از ذهن بود اما حالا به لطف تفکرات سرمربی خوش فکر آلمانی، آنها در بین 4 تیم پایانی تورنمنت قرار دارند. روند چلسی در یک ماه اخیر کمی پر فراز و نشیب بوده، آنها با شکست در دیدار خانگی مقابل پورتو به این مرحله صعود کردند اما یک عکس العمل خوب و مناسب مقابل منچسترسیتی تیم توخل را به فینال جام حذفی رسانده و پیروزی مقابل وست هم نیز خیال شان را تا حدود زیادی از کسب سهمیه راحت کرده است.

ترکیب احتمالی رئال مادرید و چلسی

غایبان تیم های رئال مادرید و چلسی

رویارویی های رئال مادرید و چلسی​​​

بهترین بازیکنان رئال مادرید و چلسی تیم  بهترین گلزن  بهترین گل ساز رئال مادرید کریم بنزما (5) لوکا مودریچ (3) چلسی  اولیویه ژیرو (6) تیمو ورنر، کای هاورتس (2) پیش بینی هواسکورد

رئال مادرید 0-0 چلسی

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با منصور رشیدی: 100 سال یک بار مثل قلیچ خانی می آید؛ استرالیایی ها به او لقب پرویز کبیر دادند! واکنش معنادار فراز کمالوند به شایعه جدایی اش از استقلال در سوگ حمید جاسمیان | نخستین کاپیتان سرخ ها به آخرین آرزویش نرسید! کورس لالیگا | ریش و قیچی دست بارسلونا، دست کم گرفتن سویا اشتباه است! گواردیولا: اریک گارسیا به بارسلونا خواهد رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید و چلسی لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ

از آخرین شکست لوس‌بلانکوس مقابل باشگاه آلمانی 12 سال می‌گذرد.

طرفداری | رئال مادرید به رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ رسید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

با تساوی مقابل بایرن مونیخ، رئال مادرید به رکورد 8 بازی متوالی بدون شکست مقابل باواریایی‌ها رسید. از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 8 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و 2 تساوی).

نتایج 8 تقابل اخیر بایرن مونیخ و رئال مادرید رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ رئال مادرید 1-0 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 0-4 رئال مادرید بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید  رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند