Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «طبیب» با اشاره به اینکه مردم برای واکسیناسیون کرونا به هیچ وجه مراجعه حضوری نداشته باشند، اظهار کرد: از طریق مراکز بهداشت برای تعیین زمان مراجعه حضوری با افراد تماس گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از فردا در تبریز و به طور همزمان در سراسر کشور واکسیناسیون افراد ۸۰ ساله به بالا آغازمی‌شود و این افراد گروه یک از فاز دوم واکسیناسیون هستند که آدرس و تلفن قریب به اتفاق آن‌ها را داریم؛ لذا در خصوص افرادی که به مراکز درمانی مراجعه داشته‌اند ثبت نام لازم نیست، اما افرادی که سابقه مراجعه ندارند از هفته آینده شماره تلفنی اعلام شده تا از طریق تماس با آن نسبت به ثبت نام آنها اقدام شود.

معاون کل وزارت بهداشت همچنین یادآور شد:  واکسیناسیون عمدتا در مراکز درمانی انجام نخواهد شد و ورزشگاه‌ها، بیمارستان‌های راه‌اندازی نشده برای این امر تجهیز شده‌اند چراکه  تجمع مردم فقط خطر بالا رفتن شیوع بیماری را بیشتر می‌کند.

حریرچی در پایان با اشاره به اینکه به ترتیب افراد بالای ۷۵ و ۶۵ سال از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام خواهند شد، اظهار کرد: در این طرح نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و کدملی افراد دریافت شده و پس از آن، زمان مراجعه به آن‌ها اطلاع داده شده و یک هفته و یک روز قبل از واکسیناسیون نیز برای آن‌ها پیام ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید

سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران چهارشنبه رونمایی می‌شود/ اعلام نوبت تزریق از طریق پیامک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی

امام جمعه سمیرم گفت: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: فرزندان شما مردم عزیز در دو عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی سیلی محکمی به اسرائیل زدند و امروز اسرائیل در شوکی قرار گرفته که نمی‌داند جواب این سیلی‌ها را چگونه بدهد و قطعاً نمی‌تواند از طریق نظامی اقدام کند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود دشمن از چند طریق ورود کند که یکی از آن‌ها فرهنگی و حجاب در تابستان است لذا مردم و مسئولان امر باید آگاه باشند که دشمن از طریق حجاب و عفت‌ها ما را مورد هدف قرار ندهند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: اسرائیل وقتی سیلی خورده است به مسئله بعدی یعنی آبرو خواهد پرداخت و مثل اتفاقاتی که در افغانستان، ارمنستان، پاکستان، ترکیه و عراق افتاده است حوالی کشور ما را طوری رقم می‌زند که به مشکل اجتماعی در درون جامعه اسلامی تبدیل کند.

وی عنوان کرد: در زاینده‌رود اصفهان سال‌ها قبل نشانه آن را دیدیم که مردم و مؤمنان را به جان هم انداختند و چون از بیرون نمی‌تواند حمله کند از طریق آب اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام دیانی اضافه کرد: مسئله آب مسئله راحتی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت دشمن برای آن برنامه دارد و چهارمحال و بختیاری را به جان اصفهان، خوزستان را به جان لرستان، لرستان را به جان اصفهان می‌اندازد؛ در حالی که کل آب مورد نیاز اصفهان در همه زمینه‌ها ۸۶۰ میلیون متر مکعب است و این در حالی است که سه میلیارد متر مکعب آب شیرین از طریق اهواز به دریا می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: آب طرح ملی است و دست من و شما نیست اما دشمن ما را به جان هم می‌اندازد؛ باید حق‌آبه کشاورزان داده شود و طرح انتقال آب اجرا شود.

امام جمعه سمیرم در پایان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات تأکید کرد: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 750336

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند