Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:51:01 GMT

کشور به قله پیک چهارم کرونا رسیده است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۸۶۵۳

کشور به قله پیک چهارم کرونا رسیده است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آمار بستری و ترخیص بیماران تقریباً برابر شده و به نظر می‌رسد روند نزولی از قله پیک چهارم کرونا آغاز شده اما بسیاری از استان‌ها در روند صعودی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیما سادات لاری عصر دو شنبه در حاشیه سفر به شهرستان اسفراین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بجنورد و اسفراین با دقت کامل فرآیند واکسیناسیون را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: ناظران و بازرسان با وسواس بسیار زیاد روند تخصیص واکسن به جامعه هدف را بررسی کرده‌اند لذا این فرآیند به خوبی انجام شده است.   وی با تاکید بر اینکه شروع موج کرونا در تمام استان‌ها همزمان نیست، افزود: آمار بستری و ترخیص تقریباً برابر شده است و به نظر می‌رسد روند نزولی از قله موج کرونا آغاز شده اما بسیاری از استان‌ها در روند صعودی قرار دارند.   لاری تصریح کرد: در خراسان شمالی نیز روند هنوز کاهشی نشده است و حتی اگر روند بستری رو به کاهش برود باز هم تا ۳ هفته روند فوت‌ها صعودی خواهد بود.   سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره شکسته شدن رکورد فوت بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: همکاران بهداشت و درمان گلایه دارند که هنوز عادی انگاری صورت می‌گیرد.   وی در انتها با تاکید بر ابتلاء خانوادگی کرونا، گفت: اگر تجمعات و دورهمی ها کاهش پیدا کند از این موج خارج خواهیم شد. انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر