Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:48:05 GMT

«سربست» برنده سه جایزه از جشنواره برزیلی شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۸۷۳۷

«سربست» برنده سه جایزه از جشنواره برزیلی شد

فیلم کوتاه «سربست» برنده سه جایزه از جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های مستقل برزیل شد.

به گزارش ایمنا، فیلم کوتاه سربست به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی میلاد منصوری که به تازگی برنده عقاب طلایی سینماتوگراف آسیا شده بود، این بار در پنجمین حضور بین‌المللی خود سه جایزه را از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل برزیل از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در چهار بخش بهترین فیلم کوتاه، کارگردانی، فیلمبرداری، تهیه‌کنندگی کاندید شد و جایزه سه بخش کارگردانی، تهیه‌کنندگی و فیلمبرداری را از جشنواره دریافت کرد.

میلاد منصوری که این روزها صداگذاری اولین فیلم سینمایی خود را به نام کولبرف به پایان رسانده، سابقه ساخت پنج فیلم کوتاه به نام‌های «میم»، «شکلات»، «اگزیت»، «مستر کلینر» و «سربست» و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌هایی مانند «علی‌البدل» و «پایتخت پنج» را در کارنامه خود دارد.

«سربست» داستان رسول، پسری کرد زبان را روایت می‌کند که برای گذراندن دوران سربازی به تهران آمده و به شدت با مسائل جنسی و نیازهای خود در پادگان با افراد درگیر است و در نهایت راهی برای رفع نیاز خود پیدا می‌کند که اتفاقاتی را به همراه دارد.

علی سام صادقی، آرین رضایی، امین مظاهری، امیر سجاد طبسی، میلاد عرب، اشکان عظیمیان و با حضور دنیز متوسلی بازیگران این فیلم کوتاه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش صبا دیگر عوامل «سربست» عبارتند از مجری طرح: سید روح الله حسینی لرگانی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه‌ریزی: دنیز متوسلی، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراح گریم: محمدرضا میرباقری، طراح صحنه و لباس: علی سعیدی، تدوین: حسام موفق، اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه بصری: پویان آقابابایی، صداگذار: علی نوری، منشی صحنه: مریم مشهور، دستیار اول کارگردان: کیمیا پوراحمد، دستیاران کارگردان: اسمایٔیل سلطانی، علی محکی، دستیار اول و مدیر صحنه: اشکان میرزایی، مجری گریم: بتینا ابوالقاسمی، عکاس: شقایق علیمحمدی، ساخت تیزر: کیمیا پوراحمد، پخش بین‌المللی فیلم: سولماز اعتماد.

کد خبر 489550

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برزیل فیلم کوتاه جشنواره برزیل سربازي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فیلم کوتاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است که به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره این جشنواره جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد. فیلم سینمایی «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی جشنواره مسکو حضور داشت و جایزه نتپک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران رادریافت کرد.

ناهید عزیزی صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

بازیگران «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

کد خبر 6089292

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی