Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوان که نگران سرنوشت خاله اش بود وقتی به خانه آنها رفت با جسد خاله اش روبرو شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر روز یکشنبه 5 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 108 نواب در تماس پسر جوانی که نگران خاله اش بود از ماموران در خواست کمک کرد.

ماموران برای بررسی موضوع به جلوی ساختمانی که بین خیابان قصرالدشت و خیابان امام خمینی (ره) بود رفته و با پسر جوانی روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان ادعا کرد که صدای پسر خاله یک و نیم ساله ام به گوش می رسد اما هرچه زنگ خانه را می زنم خاله ام جواب نمی دهد و نگران او هستم.

جسد زن جوان کنار فرزندش

بدین ترتیب ماموران با هماهنگی مقام قضایی و به ماموران آتش نشانی وارد خانه زن 44 ساله شدند و با جسد زن جوان که در سالن پذیرایی روی زمین افتاده بود روبرو شدند و این در حالی بود که پسر بچه یک و نیم ساله با گریه مادرش را صدا می زد.

همین کافی بود تا ماموران کلانتری ماجرای قتل زن 44 ساله در خانه اش را به بازپرس حبیب الله صادقی در شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند و در ادامه بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت تهران برای بررسی های بیشتر پای در صحنه جرم گذاشتند.

قتل در صحنه سرقت از خانه زن جوان

تیم جنایی در بررسی از صحنه جرم پی بردند که طلاهای زن جوان به سرقت رفته و او با ضربات جسم سنگین به سرش به قتل رسیده است.

تحقیقات تکمیلی نشان از آن داشت که 10 ساعت از مرگ زن جوان می گذرد و در این مدت کودک یک و نیم ساله در کنار مادرش خواب بوده و در خانه تنها بوده است و عامل جنایت پس از قتل با سرقت طلاها از خانه خارج شده است.

ماموران در این مرحله خواهرزاده مقتول را مورد تحقیق قرار دادند و وی گفت: از صبح هرچه به خاله ام زنگ زدم کسی جواب نمی داد که نگران شدم و به جلوی در خانه خاله ام آمد و هرچه زنگ خانه را به صدا در آوردم صدایی نشنیدم اما به زنگ زدن ادامه دادم تا اینکه صدای گریه پسرخاله ام را شنیدم و متوجه شدم او با صدای زنگ از خواب بیدار شده است.

وی افزود: با توجه به صدای پسرخاله ام متوجه شدم آنها در خانه هستند اما خاله ام در را باز نمی کند به همین خاطر از پلیس درخواست کمک کردم.

قتل در نبود شوهر زن تهرانی در خانه

شوهر این زن وقتی در جریان قتل همسرش قرار گرفت به سرعت خود را به خانه اش رساند و به ماموران گفت: خدمتکار هستم و بعضی اوقات در شیفت شب هم کار می کنم و صبح روز شنبه از خانه خارج شده و به محل کارم رفتم و شب را هم شیفت بودم تا اینکه خواهرزاده همسرم به من زنگ زد و از قتل خاله اش خبر داد که به سرعت خودم را به خانه رساندم .

وی افزود: من و همسرم هیچ اختلافی با هم نداشتیم و زندگی آرامی داشتیم و نمی دانم چه کسی همسرم را به قتل رسانده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و در ادامه دوربین های مداربسته مورد بازبینی و از همسایه ها نیز تحقیق شود تا کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران عامل این جنایت معمایی را شناسایی و دستگیر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد جسد صحنه جرم قتل امور جنایی اخبار حوادث زن جسد ساعت مادرش پسر بچه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون فیلم عکس ایران تعرض جنسی بازیگر زن ایرانی ازدواج قتل پسر تجاوز پسر جوان زن جوان خاله اش خاله ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دو بر صفر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن در شرایطی به دست آمد که امیرحسین سام‌دلیری عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش ارائه داد و با وجود اینکه توپ‌های زیادی به سمت دروازه تیمش رفت، اما در بخش هجومی مثمر ثمر کار کرد تا بتوانند دو بار دروازه پیام پارسا را باز کنند.

مدافع 21 ساله در هفته بیست و پنجم چهره ویژه و بازیکن محبوب هواداران نساجی در ورزشگاه فولادشهر بود که علاوه بر نقش موثر روی هر دو گل تیمش، در فاز دفاعی هم فوق‌العاده کار کرد و نگذاشت ذوب‌آهن به خواسته خود برسد و حتی صاحب یک امتیاز شود.

سام‌ دلیری که جایگاهش در ترکیب نساجی را به مرور زمان به دست آورده و دیروز هم نمی‌خواست آن را از دست بدهد، پاس گل اول را به منصور باقری داد و گل دوم را هم روی ارسال محمدرضا حسینی با ضربه سر دیدنی زد تا خیالشان را بابت کسب سه امتیاز سرنوشت‌ساز راحت کند.

اما جدا از این مسائل، نباید به بازی خوب او در خط دفاعی هم بی‌توجه بود، چراکه تیمش برای سومین بازی پیاپی هیچ گلی دریافت نکرد تا امیدوارتر از همیشه بماند و با روحیه خوبی به استقبال دیدار با پرسپولیس بروند.

دیگر خبرها

  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • بی‌بی‌سی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی