Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم، حریف با پرس خوب، خیلی خوب بازی را بسته بود.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم. حریف با پرس خوب، خیلی خوب بازی را بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع نیمه خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم گردش توپ داشته باشیم. نتوانستیم به بازی سرعت بدهیم.

*در نیمه دوم بازی یک طرفه شده بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم. فکر می‌کنم با استفاده کردن از فرصت‌های خود نتیجه غیر از این بود و بازی می‌توانست دست کم مساوی شود اما به تیم الوحده تبریک می گویم زیرا با انرژی خوبی بازی کرد و خیلی قوی کار را شروع کرد.

*نیمه دوم متفاوت بود و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حداقل لیاقت مان زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

*گفته بود که الوحده تیم منسجمی است که دفاع تیمی را خیلی خوب انجام می‌دهد. امروز هم به دلیل بد شروع کردن بازی تنبیه شدیم و نتوانستیم مسابقه را به کنترل خودمان دربیاوریم. با وجود موقعیت‌های گلزنی این اتفاق نیفتاد.

*اعتقادی به بدشانسی در فوتبال ندارم. تیمی که برای زدن ضربه نهایی و گلزنی تمرکز داشته باشد به آن می‌رسد. ما تمرکز نداشتیم و بی دقت بودیم. به همین دلیل موقعیت‌هایی که با زحمت به دست می آوردیم خیلی راحت از دست می دادیم.

*فقط یک راه برای صعود به عنوان تیم اول از گروه داریم و آن هم بردن تیم الریان است. باید تمام تمرکز و انرژی خود را برای بردن آن بازی به کار بگیریم زیرا راه دیگری برای صدرنشینی وجود ندارد.

*در ایران مرد بزرگی را از دست دادیم. جاسمیان از مردان بزرگ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. همین جا به همه مردم ایران، جامعه فوتبال و خانواده محترمش تسلیت می‌گویم. ان شالله روحش در آرامش و شادی باشد. همه از صمیم قلب ناراحت هستیم.

بیشتر بخوانید: مطهری: پرسپولیس تیم سایه ندارد/ از مساوی و باخت بدمان می‌آید

انتهای پیام/

برچسب ها: یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب بد شروع خیلی بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟