Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم. حریف با پرس خوب، خیلی خوب بازی را بسته بود. در مجموع نیمه خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم گردش توپ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتوانستیم به بازی سرعت بدهیم.

*در نیمه دوم بازی یک طرفه شده بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم. فکر می‌کنم با استفاده کردن از فرصت‌های خود نتیجه غیر از این بود و بازی می‌توانست دست کم مساوی شود اما به تیم الوحده تبریک می گویم زیرا با انرژی خوبی بازی کرد و خیلی قوی کار را شروع کرد.

*نیمه دوم متفاوت بود و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حداقل لیاقت مان زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

*گفته بود که الوحده تیم منسجمی است که دفاع تیمی را خیلی خوب انجام می‌دهد. امروز هم به دلیل بد شروع کردن بازی تنبیه شدیم و نتوانستیم مسابقه را به کنترل خودمان دربیاوریم. با وجود موقعیت‌های گلزنی این اتفاق نیفتاد.

*اعتقادی به بدشانسی در فوتبال ندارم. تیمی که برای زدن ضربه نهایی و گلزنی تمرکز داشته باشد به آن می‌رسد. ما تمرکز نداشتیم و بی دقت بودیم. به همین دلیل موقعیت‌هایی که با زحمت به دست می آوردیم خیلی راحت از دست می دادیم.

*فقط یک راه برای صعود به عنوان تیم اول از گروه داریم و آن هم بردن تیم الریان است. باید تمام تمرکز و انرژی خود را برای بردن آن بازی به کار بگیریم زیرا راه دیگری برای صدرنشینی وجود ندارد.

*در ایران مرد بزرگی را از دست دادیم. جاسمیان از مردان بزرگ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. همین جا به همه مردم ایران، جامعه فوتبال و خانواده محترمش تسلیت می‌گویم. ان شالله روحش در آرامش و شادی باشد. همه از صمیم قلب ناراحت هستیم. بیشتر بخوانید: مطهری: پرسپولیس تیم سایه ندارد/ از مساوی و باخت بدمان می‌آید

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون