Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور مقابل پاختاکور چهارمین تساوی خود در رقابت های لیگ قهرمانان 2021  را کسب کرد

تراکتور با تساوی مقابل پاختاکور هفت امتیازی شد و در رتبه دوم گروهش باقی ماند.

به گزارش طرفداری، تراکتور در حالی با هفت امتیاز جایگاهش در رتبه دوم گروه را حفظ کرد که قبل از این دیدار با شش امتیاز در میان تیم های دوم گروه های پنج تیمی در رتبه آخر قرار داشت و با توجه به این که تنها سه تیم برتر دوم به مرحله بعدی صعود می کنند تساوی مقابل پاختاکور نتیجه خوبی برای تراکتوری ها محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول گروه تراکتور

در این گروه الشارجه با یک بازی کمتر هشت امتیازی صدرنشین است. تراکتور تنها در صورتی هفته آخر مقابل الشارجه شانس صدرنشینی دارد که شارجه ای ها در بازی امروز مقابل نیروی هوایی برنده از زمین خارج نشوند.

تراکتوری ها برای از بین بردن تمامی اما و اگر ها باید هفته آخر الشارجه را شکست دهند تا در صورت صدرنشین نشدن هم وضعیت خوبی بین تیم های دوم داشته باشند.

نیروی هوایی عراق که امیدی به صعود ندارد امشب از ساعت 22:15 به مصاف الشارجه می رود. الشارجه در صورتی که نیروی هوایی را شکست دهد صعود خود را قطعی می کند و به عنوان صدرنشین صعود می کند. 

 

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با منصور رشیدی: 100 سال یک بار مثل قلیچ خانی می آید؛ استرالیایی ها به او لقب پرویز کبیر دادند! واکنش معنادار فراز کمالوند به شایعه جدایی اش از استقلال در سوگ حمید جاسمیان | نخستین کاپیتان سرخ ها به آخرین آرزویش نرسید! کورس لالیگا | ریش و قیچی دست بارسلونا، دست کم گرفتن سویا اشتباه است! گواردیولا: اریک گارسیا به بارسلونا خواهد رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول