Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:48:02 GMT

تساوی بدون گل فولاد و السد در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۴۴۸

تساوی بدون گل فولاد و السد در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، دیدار حساس فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض آغاز شد. هر دو تیم برای صعود از گروه نیاز زیادی به سه متیاز این دیدار دارند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۲۰ درحالیکه الهیدوس از سمت راست قصد داشت توپ را به سمت چپ ببرد، ارسال تند و سریع او به پای آبشک که چند متر پشت محوطه جریمه حضور داشت، برخورد کرد و توپ به شکل بسیار خطرناک و عجیبی با فاصله ای اندک از کنار دروازه فروزان راهی کرنر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۶ ارسال پاتوسی به محوطه جریمه با استپ سینه زیبای احمدزاده مواجه شد که او توپ را برای انصاری کاشت و این بازیکن پس یک حرکت در عمق توپش را به تور کنار دروازه کوبید. دقیقه ۲۷ ارسال کازورلا از سمت راست به درون محوطه جریمه به صورت ناخواسته در ۶ قدم به انصاری برخورد کرد و فروزان در حالیکه روی زمین افتاده بود، توپ را روی خط نگه داشت که بغداد بونجاح چند بار قصد داشت توپی که در دستان فروزان آرام گرفته بود را وارد دروازه کند که موفق نشد و بازی نیز برای لحظاتی به دلیل این حرکت بونجاح به درگیری کوچکی کشیده شد که داور خطای این مهاجم الجزایری را گرفت.

در دقیقه ۳۳ توپ گیری زیبای پاتوسی و پاس رو به بیرون او، در پشت محوطه جریمه به زبیر نیک نفس رسید و این بازیکن در شرایطی ایده آل، ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بالای دروازه فرستاد.

«جواد نکونام» با نفرات زیر به مصاف السد رفت: 

محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

«ژاوی هرناندز» سرمربی سرشناس السد نیز نفرات زیر را برای این بازی به میدان فرستاد: 

مشعل برشم،پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد وعد، نام تای هی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح،گیلرمه، بوعلام خوخی و سانتی کازورلا

در دیگر دیدار همزمان گروه چهارم تیم‌های النصر عربستان و الوحدات اردن به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه نخست تیم الوحدات توانسته نماینده عربستان را با یک گل شکست دهد.

در جدول رده‌بندی این گروه النصر با ۸، السد با ۷، فولاد با ۵ و الوحدات با ۱ امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفته‌اند.

برچسب‌ها فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 السد ژاوی هرناندز جواد نکونام پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 السد فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 السد ژاوی هرناندز جواد نکونام اخبار کنکور محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه