Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال گوا هند و الریان قطر در چارچوب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۲۱:۳۰ امشب به وقت تهران در ورزشگاه فاتوردا برگزار شد.

الریان و گوا در حالی به مصاف هم رفتند که در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و تا پیش از این مسابقه به ترتیب با یک و دو امتیاز در جایگاه چهارم و سوم این گروه قرار داشتند و دو تیم در دیدار رفت خود نیز به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین گل این مسابقه در دقیقه سوم توسط خورخه اوتیز مندوزا برای گوا به ثمر رسید تا نماینده هند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که میزبانی مسابقات گروه E را نیز بر عهده دارد، در همان ابتدای مسابقه از حریف قطری خود پیش بیفتد و در نهایت نیز نیمه نخست این مسابقه با همان تک گل دقایق ابتدایی مهاجم گوا با برتری یک برصفر به سود این تیم پایان یافت.

در نیمه دوم نیز مانند نیمه نخست، الریان سعی داشت با حملات متعدد و ارسال توپ از جناحین روی دروازه گوا، گل خورده را جبران کند و مسابقه را به تساوی بکشاند اما تا دقیقه ۸۹ این مهم حاصل نشد تا اینکه در دقیقه ۹۰ بالاخره حملات بازیکنان الریان موفق شدند از سمت چپ زمین به موحطه جریمه گوا نفوذ کرده و با یک ارسال زمینی و اشتباه دروازه تیم هندی، توسط علی فریدون نتیجه را به تساوی بکشانند.  

در دیگر دیدار این گروه، پرسپولیس و الوحده امارات ساعت ۱۹ امشب به وقت تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر نماینده امارات پایان یافت تا صعود پرسپولیس به مرحله بعدی رقابت‌ها به روز آخر موکول شود. 

در حال حاضر پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در صدول جدول گروه E قرار دارد و الوحده با ۱۰، گوا به ۵ و الریان نیز با یک امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم این گروه قرار دارند. 

جدول گروه E

پرسپولیس/ ۵ بازی    / ۱۲ امتیاز

الوحده     / ۵ بازی     /۱۰ امتیاز

گوا          / ۵ بازی     / ۳ امتیاز

الریان     / ۵ بازی     / ۲ امتیاز

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 گوا هند الریان قطر پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 گوا هند الریان قطر اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا ۵ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور