Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@21:52:14 GMT

آغاز پذیره نویسی سهام بانک کارآفرین

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۵۳۵

آغاز پذیره نویسی سهام بانک کارآفرین

امتداد - پذیره نویسی سهام بانک کارآفرین آغاز شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بر این اساس متقاضیان خرید پذیره نویسی سهام می توانند از روز ۴ اردیبهشت ماه نسبت به پذیره نویسی سهام بانک کارآفرین بنا به اعلامیه و شرایط زیر اقدام کنند.

اعلامیۀ پذیره‌نویسی سهام

شرکت بانک کارآفرین (سهامی عام)

ثبت ‌شده به ۱۵۷۹۱۵ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۰۰۶۲۲۶

به ‌اطلاع می‌ر‌ساند به‌استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده  ۱۳۹۹/۰۶/۰۲۶ و مصوبه هیئت‌مدیره مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ و مجوز شماره ۱۶۷۴۵۱/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ بانک مرکزی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ایران و مجوز شماره ۹۹۴/۶۸۱۳۳۰-۱۶۴ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر گردید سرمایه شرکت از مبلغ ۲۶,۸۴۲,۹۸۶,۳۰۰,۰۰۰ ریال به ‌مبلغ ۳۹,۵۰۰ میلیارد ریال، افزایش یابد. در مهلت تعیین‌شده جهت استفاده از حق‌تقدم خرید سهام، تعداد ۹,۸۹۲,۷۱۲,۷۰۸ سهم از سهام جدید توسط سهامداران شرکت پذیره‌نویسی گردیده است. با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور و به‌منظور تحقق افزایش سرمایه، تعداد ۲,۷۶۴,۳۰۰,۹۹۲ سهم ۱,۰۰۰ ریالی استفاده نشده سهامداران برای پذیره‌نویسی عمومی با عنایت به مجـوز شماره ۱۴۰۰۳۰۴۰۰۹۰۱۰۱۰۶۲۸ مـورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ اداره  ثبت شرکت ها ‌به شرح زیر عرضه می‌گردد:

۱) موضوع فعالیت شرکت: 

قبول سپرده؛ صدور گواهی سپرده عام و خاص؛ ارایه چک و خدمات مرتبط با آن طبق قانون صدور چک؛ انجام عملیات بین بانکی؛ انجام عملیات اعتباری مصرح در قانون عملیات بانکی بدون ربا و آیین نامه‌های مربوطه؛ ارایه انواع ابزارهای پرداخت؛ دریافت، پرداخت، نقل و انتقال وجوه ریالی و ارزی؛ انجام امور نمایندگی به منظور جمع‌آوری وجوه، انواع قبوض خدمات شهری، ودایع و …؛ گشایش انواع اعتبار اسنادی و صدور انواع ضمانت‌نامه؛ ارایه خدمات بانکی الکترونیکی از جمله صدور انواع کارت‌های الکترونیکی (کارت‌های خرید،کارت اعتباری، کیف پول الکترونیکی و …)؛ قبول و نگهداری اشیاء گرانبها، اسناد و اوراق بهادار و اجاره صندوق امانات به  مشتریان؛ انجام عملیات ارزی نظیر خرید و فروش ارز، انتقال ارز، دریافت و اعطای تسهیلات ارزی، صدورحواله های ارزی و …. خدمات مربوط به وجوه اداره ‌شده؛ تضمین بازخرید اوراق بهادارصادره اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی؛ انتشار یا عرضه اوراق مالی اسلامی ریالی و ارزی در داخل و خارج از کشور؛ انجام سفارشات مستمر مشتریان (دستور پرداخت مستمر) ؛ ارایه خدمات مشاوره‌ای در زمینه خدمات مالی، سرمایه گذاری ، مدیریت دارایی‌ها به مشتریان؛ انجام وظایف قیمومت، وصایت، وکالت و نمایندگی مشتریان طبق قوانین و مقررات مربوطه؛ سرمایه گذاری از طریق خرید سهام ، اوراق مشارکت ، اوراق بهادار خارجی و اوراق صکوک؛ خرید و فروش اموال حسب ضرورت در چارچوب ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ؛ ایجاد هرگونه پوشش بیمه‌ای برای دارایی‌های بانک نزد شرکت‌ها و موسسات بیمه؛ حفظ، برقراری و ایجاد رابطه کارگزاری با بانک‌های داخل و خارج؛ ترخیص کالا از بنادر و گمرکات به حساب بانک؛ وصول مطالبات اسنادی؛ وصول سود سهام مشتریان و واریز به حساب آن‌ها؛ فروش تمبر مالیاتی و سفته؛ انجام سایر عملیات قانونی پس از اخذ تأییدیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

۲) مرکز اصلی و نشانی شعب شرکت و کدپستی: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان ناهید غربی، شماره ۹۷، کدپستی ۱۹۶۶۹۱۶۴۷۵ و بانک دارای ۱۰۸ شعبه در سراسر کشور می باشد.

۳) سرمایۀ فعلی شرکت: ۲۶,۸۴۲,۹۸۶,۳۰۰,۰۰۰ ریال

۴) موضوع افزایش سرمایه: دستیابی به نسبت مجاز دارایی های ثابت و افزایش ظرفیت برای توسعه فعالیت های سودآور، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه

۵) محل افزایش سرمایه: از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

۶) مبلغ افزایش سرمایه: ۱۲,۶۵۷,۰۱۳,۷۰۰,۰۰۰ ریال

۷) مبلغ سرمایه پس از افزایش: ۳۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

۸) مدت شرکت: نامحدود

۹) نوع سهام: عادی با نام و شرکت فاقد سهام ممتاز است.

۱۰) ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال

۱۱) مبلغ مشارکت‌ شده توسط سهامداران شرکت: ۹,۸۹۲,۷۱۲,۷۰۸,۰۰۰ ریال

۱۲) تعداد سهام قابل عرضه به عموم : ۲,۷۶۴,۳۰۰,۹۹۲ سهم

۱۳) مشخصات اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت:

اشخاص حقیقی نام پدر شماره شناسنامه کد ملی سمت محمد رضا خورسندی اسداله ۱۳۱ ۳۲۵-۶۱۷۷۸۴-۰ رئیس هیات مدیره-غیرموظف

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: پذیره نویسی سهام بانک کارآفرین افزایش سرمایه ۰۰۰ ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6093270

دیگر خبرها

  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت