Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@16:42:10 GMT

یک کشته و یک مصدوم در حمله سگ‌ها در شاهین شهر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۵۸۶

یک کشته و یک مصدوم در حمله سگ‌ها در شاهین شهر

مسئول امور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر مرگ مرد ۳۹ ساله و زخمی شدن مرد ۴۳ ساله بر اثر حمله سگ‌های وحشی در شاهین شهر را تائید کرد.

حیدر صادق گلی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به حادثه مرگ شهروند شاهین شهری بر اثر حمله سگ‌های وحشی اظهار داشت: این حادثه امروز دوشنبه در زمین‌های بایر اطراف اتوبان معلم در نزدیکی مسکن مهر شاهین شهر اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله بر اثر حمله حدود هشت سگ وحشی دچار جراحت‌های شدید شده و در دم جان یاخته است، تصریح کرد: روز گذشته نیز مرد ۴۳ ساله بر اثر حمله این سگ‌های وحشی دچار جراحت شده و در بیمارستان بستری است.

مسئول امور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر ادامه داد: به زودی پناهگاهی برای این سگ‌های وحشی تأمین و آنها را به محل جدید منتقل خواهیم کرد.

احمدرضا پری تبار، شهردار شاهین شهر نیز ضمن تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: تیمی از حوزه خدمات شهری شهرداری شاهین شهر برای بررسی علت این اتفاق به محل حادثه اعزام شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاهین شهر سگ های وحش مرگ سگ های وحشی بر اثر حمله شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: سقوط خودروی سورای به داخل کانال آب در محور مهاباد- ارومیه ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق، سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد- ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه گزارشی مبنی بر تصادف نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

فداکارمکری اضافه کرد: خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • حمله برق‌آسای یک شاهین برای سرقت ساندویچ! (فیلم)
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم