Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فولاد و السد قطر با پیروزی تیم قطری پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال فولاد در بازی پنجمش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف السد قطر رفت که این دیدار درنهایت با پیروزی قطری‌ها رسید.

این نتیجه در حالی در نیمه اول رقم خورد که دو تیم در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی، موقعیت چندانی روی دروازه‌ها نداشتند و در ادامه نیز، بازی به سمت افزایش برخورد‌های فیزیکی سوق پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در بخش دوم نیمه اول صاحب موقعیت‌هایی نصفه و نیمه شدند که با درخشش محسن فروزان و البته کم دقتی مهاجمان فولاد گلی رد و بدل نشد.

در نیمه دوم اما شدت حملات تیم السد قطر فزونی یافت و سپیدپوشان بالاخره توانستند قفل دروازه محسن فروزان را باز کنند. در ادامه هم تلاش‌های پسران جنوب کارساز نبود تا معمای صعود تیم فولاد به دور حزفی لیگ قهرمانان آسیا پیچیده شده و به روز آخر کشیده شود.

هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا - گروه D
دوشنبه ۰۶/۰۲/۱۴۰۰ - ساعت ۲۲:۳۰
استادیوم: پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان - بدون تماشاگر

فولاد صفر
گل: -

السد قطر ۱
گل: نام تائه‌هی (۶۵)

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر(۲۹-وحید حیدریه)، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب السد: مشعل برشام، پدرو میگوئل کوریا، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد وعد، نام تائه هی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، گیلرمی دوس سانتوس، بوعلام خوخی، سانتیاگو کازورلا
سرمربی: ژاوی هرناندز

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

دیگر خبرها

  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم