Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تراکتور می‌گوید عملکرد این تیم برابر پاختاکور به نوعی عجیب بود.

مهدی کریمیان، بازیکن پیشین تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تساوی بدون گل تراکتور و پاختاکور ازبکستان گفت: ترکیب اولیه تیم کمی عجیب بود. نمی‌دانم چرا عباس‌زاده نیمکت‌نشین شده بود اما همین موضوع زهر خط حمله را کمتر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تراکتور موقعیت‌های خوبی داشت اما نوع بازی این تیم به شکلی بود که انگار برای تساوی به میدان آمده است. بر خلاف سال‌های گذشته، این بار همه تیم‌های دوم صعود نمی‌کنند و همین کار تراکتور را سخت می‌کند. آن‌ها هم انگار به تساوی راضی بودند و خیلی خود را به آب و آتش نزدند. تراکتور توپ و میدان را به حریف داده بود و این در حالی بود که خودش بیشتر به آن نیاز داشت.

کریمیان اضافه کرد: بنای حملات تراکتور، حملات سریع یا همان ضدحمله‌ها بود. چند بار هم در این موضوع موفق بودند. دفاع تیم ازبک نشان داد اگر تراکتور با برنامه حمله می‌کرد و توپ و میدان را به حریف نمی‌داد، با توجه به ضعف خط دفایی پاختاکور آن‌ها می‌توانستند راحت به گل برسند. حالا با این نتیجه کار تراکتور سخت شده و همه چیز به روز آخر کشیده شده است. آن‌ها باید مقابل شارجه با تمام قوا بازی کنند و خطیبی هر بازیکنی که می‌تواند به تیمش کمک کند را به بازی بگیرد.

او در پایان گفت: کار تراکتور برای صعود سخت است، آن هم زمانی که پرسپولیس به حریفش باخت. ما دعا می‌کنیم که این اتفاق بیفتد و تراکتور صعود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب در دقیقه 80 بازی بارسا و والنسیا، در حالی که نتیجه 2-2 مساوی بود، روی سکوهای ورزشگاه المپیک مونتجویک اتفاق عجیبی رخ داد: یک موج مکزیکی که تصاویرش خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد. 

در شرایطی که مساوی برای بارسا اصلا نتیجه مطلوبی نبود، این حرکت باعث حیرت همه شد. در ورزشگاهی نیمه خالی و در حالی که بارسا برای زدن گل سوم تلاش می کرد، کسی انتظار موج مکزیکی نداشت. حرکتی که با سوت و هو بخشی از ورزشگاه روبرو شد.

وقتی از ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی در مورد این موضوع پرسیده شد او با تعجب گفت: «خیلی عجیب بود. در تمام این سال ها من هرگز ندیده بودم هواداران با نتیجه 2-2 چنین واکنشی نشان دهند.»

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت