Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا، جانشین منطقه سوم ناخدایکم محمد مهدی احمدی  درراستای لبیک به ندای یا خامنه ای مبنی بر توسعه سواحل مکران ومحرومیت زدایی علی الخصوص در ماه پرخیر و برکت رمضان  گفت : مرحله دوم توزیع بسته های کمک معیشتی درسال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۰۰بسته شامل ۹ قلم از جمله برنج، حبوبات، روغن، گوشت،رب،ماکارونی،اقلام بهداشتی و غیره است که هرکدام به ارزش ۳۵۰۰۰۰۰ریال در قالب کمک های مومنانه توسط کارکنان وخانواده ها وخیرین در روستاهای محروم ونیازمند شهرستان کنارک از جمله کهیر اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به پیشتاز بودن کارکنان،خانواده ها وبسیجیان منطقه سوم در امور خیر وخداپسندانه درسطح شهرستان های کنارک وچابهار، تصریح کرد: دستگیری از نیازمندان و اقشار کم‌برخوردار جامعه وظیفه انسانی است که هم ثواب دنیوی و هم ثواب اخروی را به دنبال دارد که الحمدالله این پویش الهی به نحو احسن درمنطقه به خوبی مشاهده وقابل محسوس است.

جانشین منطقه سوم دربخش پایانی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد رزمایش ودیگر دست اندرکاران وخیرین ،اظهار امیدواری کرد که این کمک‌ها با تاسی از سیره عملی حضرت علی(ع) در یاری محرومین همچنان ادامه یافته و شاهد کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مومنانه نیروی دریایی ارتش منطقه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت