Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فولاد امشب به مصاف السد می رود. شاگردان نکونام در بازی گذشته مقابل النصر علی رغم جریان بازی و به دلیل اشتباه فردی دروازه خود را باز شده دیدند و در نهایت تن به شکست دادند و همین مسئله کار آنها را سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین شانس فولاد برای صعود به مرحله بعد، آنها امشب به مصاف السد می روند. مساوی در این بازی برای هیچ کدام از دو تیم خوب نیست و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. قهرمان لیگ قطر انتظارات را برآورده نکرده و در آستانه حذف قرار دارد. آنها امشب با تمام توان برای مقابله با فولاد به میدان خواهند آمد.

بازی از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گروه D؛ دوشنبه: ۰۶/۰۲/۱۴۰۰ ؛ ساعت: ۲۲:۳۰
استادیوم: پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان / بدون تماشاگر

ترکیب فولاد:

محسن فروزان
عارف آقاسی
موسی کولیبالی
مجتبی نجاریان
مهران درخشان مهر (۲۹- وحید حیدریه)
محمد آبشک
محمد زبیر نیک نفس
آیاندا پاتوسی
فرشاد احمدزاده
ساسان انصاری
لوسیانو پریرا

سرمربی:  جواد نکونام

 

ترکیب السد:

مشعل برشام
پدرو کوریا
عبدالکریم حسن
طارق سلمان
محمد وعد
نام تائه هی
حسن الهیدوس
بغداد بونجاح
دوس سانتوس
بوعلام خوخی
سانتیاگو کازورلا

سرمربی: ژاوی هرناندز

 

کارت زرد:

شیمبا (۱۸) فولاد

محمد عدو (۱۸)  پدرو کوریا (۲۵) سانتی کازورلا (۳۴) السد

شرح گل :

فولاد صفر – السد یک (دقیقه ۶۴: نام تائه هی): یک ارسال زیبا از سمت راست از الهیدوس به روی دروازه به نام تائه هی رسید و این بازیکن بدون مزاحم با یک ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد.

لحظات حساس:

دقیقه ۲۰: درحالیکه الهیدوس از سمت راست قصد داشت توپ را به سمت چپ ببرد، ارسال تند و سریع او به پای آبشک که چند متر پشت محوطه جریمه حضور داشت، برخورد کرد و توپ به شکل بسیار خطرناک و عجیبی با فاصله ای اندک از کنار دروازه فروزان راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۶: ارسال پاتوسی به محوطه جریمه با استپ سینه زیبای احمدزاده مواجه شد که او توپ را برای انصاری کاشت و این بازیکن پس یک حرکت در عمق توپش را به تور کنار دروازه کوبید.
دقیقه ۲۷: ارسال کازورلا از سمت راست به درون محوطه جریمه به صورت ناخواسته در ۶ قدم به انصاری برخورد کرد و فروزان در حالیکه روی زمین افتاده بود، توپ را روی خط نگه داشت که بغداد بونجاح چند بار قصد داشت توپی که در دستان فروزان آرام گرفته بود را وارد دروازه کند که موفق نشد و بازی نیز برای لحظاتی به دلیل این حرکت بونجاح به درگیری کوچکی کشیده شد که داور خطای این مهاجم الجزایری را گرفت.

دقیقه ۳۳: توپ گیری زیبای پاتوسی و پاس رو به بیرون او، در پشت محوطه جریمه به زبیر نیک نفس رسید و این بازیکن در شرایطی ایده آل، ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۴۷: پاس ۴۰ متری و زیبای کازرولا به نام تائه هی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مجتبی نجاریان به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۰: یک ارسال به درون محوطه جریمه فولاد قبل از الهیدوس، به حیدریه رسید و این بازیکن در حالی که با استپ سینه قصد داشت توپ را به فروزان برساند، این توپ در حال خروج از زمین و تبدیل به کرنر بود که فروزان با تلاش فراوان مانع از کرنر شدن این موقعیت شد ولی توپ از دستان او خارج شد و الهیدوس به توپ رسید و با یک پاس رو به بیرون بغداد بونجاح را صاحب توپ کرد و او در مقابل دروازه خالی قرار گرفته بود که شوت او را کولیبالی از روی خط برگرداند تا فولاد از دریافت یک گل حتمی جان سالم به در ببرد.

دقیقه ۶۶: ارسال خوب احمدزاده به روی دروازه به پاتوسی رسید و در حالیکه او تنها پدرو میگل را در مقابلش داشت و مدافع السد نیز تعادلش را از دست داده بود، پاتوسی این فرصت خوب را از دست داد و توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه ۷۰: یک ارسال به روی دروازه با خروج اشتباه مشعل برشام سنگربان السد همراه شد و ضربه سر کولیبالی با بدشانسی به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

دقیقه ۸۱: پاس خوب پاتوسی در موقعیتی تک به تک ولی در گوشه محوطه جریمه به شیمبا رسید که شوت او را مشعل برشام مهار کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد السد السد فولاد لیگ قهرمانان آسیا محوطه جریمه نام تائه هی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی ها در دقیقه 9 بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

14 دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی 1-1 شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول 1-1 مساوی شود.

در دقیقه 58 بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره 42 فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!