Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:26:26 GMT

صعود شارجه امارات از گروه B لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۸۹۰

صعود شارجه امارات از گروه B لیگ قهرمانان

شارجه امارات با کسب پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته پنجم فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال شارجه امارات که میزبان رقابت‌های گروه B است، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب به مصاف تیم دو امتیازی نیروی هوایی عراق رفت.

 

تراکتور ایران که در دیدار پنجم خود به تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان رسید، امیدوار بود تا شارجه امارات برنده مسابقه با نیروی هوایی نشود تا نماینده ایران با کسب پیروزی در آخرین مسابقه‌اش صدرنشین گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا شود که این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیروی هوایی عراق که هیچ شانسی برای صعود از مرحله گروهی نداشت، بازی را فوق‌العاده و هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۱۵ روی یک ضد حمله سریع و ضربه ریباند شده، با شوت زمینی جفرسون به گل اول مقابل شارجه دست پیدا کند و نتیجه دلخواه تراکتوری‌ها رقم بخورد.

 

 

شارجه امارات ۸ امتیازی که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد، در دقیقه ۲۵ روی اشتباه خط دفاعی نیروی هوایی عراق با شوت محکم خالد باوزیر کار را به تساوی کشید و در دقیقه ۳۵ هم روی یک ضد حمله سریع، گل دوم را توسط سالم صالح به ثمر رساند تا در نیمه اول به برتری ۲ بر یک دست یابد.

 

نیروی هوایی عراق در دقیقه ۵۲ روی یک کار تیمی و پاس‌کاری عالی، گل دوم را هم توسط جفرسون به ثمر رساند تا مقابل شارجه کار را به تساوی بکشد و دوباره نتیجه دلخواه تراکتوری‌ها رقم بخورد.

 

اما این نتیجه تا پایان مسابقه پابرجا نماند و شارجه امارت در دقیقه ۶۰ روی توپ ارسالی از کرنر گل سوم را با ضربه سر وارد دروازه نیروی هوایی عراق کرد و نتیجه ۳ بر ۲ به سود اماراتی‌ها تا پایان مسابقه پابرجا بماند.

 

 

شارجه امارات که در لحظات پایانی زیر فشار حملات نیروی هوایی عراق بود، در نهایت به پیروزی مهمی دست یافت تا ۱۱ امتیازی شود و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با تراکتور ایران، صعودش به‌عنوان صدرنشین از گروه B لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند و نیروی هوایی نیز با ۲ امتیاز قعرنشین گروه بماند.

 

تیم فوتبال شارجه در آخرین مسابقه‌اش باید به مصاف تراکتور ایران برود؛ دیداری که نتیجه‌اش برای شاگردان رسول خطیبی که هیچ شکستی در لیگ قهرمانان آسیا نداشتند، حیاتی خواهد بود و ممکن است صعودشان به مرحله حذفی را رقم بزند.

امارات الشارجه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات الشارجه لیگ قهرمانان آسیا نیروی هوایی عراق شارجه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی امید ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان بدین شرح است:

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و ۵ نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس