Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ و در دیداری حساس به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت 00:45 بامداد چهارشنبه در پنجمین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دوی ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الاهلی این کشور خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی، محمد نادری و شیخ دیاباته مصدوم شده‌اند؛ اسماعیلی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد، اما گفته شده دیاباته و نادری به این دیدار نمی‌رسند و استقلال در این شرایط باید برای زنده ماندن امیدهایش سه امتیاز را کسب کند.

نگاهی به جداول لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس کار سایر نمایندگان ایران را سخت‌تر کرد

بازی رفت با نتیجه 5 بر 2 به سود استقلال به پایان رسید و قطعا نماینده عربستان برای انتقام و افزایش شانس صعود به میدان خواهد رفت. شاگردان مجیدی باید مراقب بازیکنی چون عمر السومه باشند که جزو بهترین گلزنان است. اگر استقلال بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد، با توجه به تقابل هفته پایانی الدحیل و الاهلی، هم شانس صعود مستقیم به عنوان تیم اول را خواهد داشت و هم شانس قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر دوم گروه‌های پنج‌گانه. در واقع برای هر دو احتمال استقلال محکوم به برتری برابر الاهلی است.

استقلال در مسابقات قبلی از ضعف خط دفاعی خود ضربه خورده و اگر امشب بتواند با تمرکز بیشتری در خط دفاع به میدان برود، شانس پیروزی خود را افزایش خواهد داد.

در جدول این گروه، الدحیل با 8 امتیاز در صدر قرار دارد، استقلال و الاهلی با 7 امتیاز دوم و سوم هستند و الشرطه بدون امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام/

    

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس