Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال لاتزیو در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم سری A‌ ایتالیا میلان را شکست داد و باعث تنزل نگران‌کننده این تیم در جدول رده‌بندی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده هفته سی‌و‌سوم رقابت‌های سری A در فصل 21-2020، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک بازی در ورزشگاه المپیکوی شهر رم بسته شد که در آن تیم فوتبال لاتزیو میهمان خود میلان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنخل کورئا دو بار در دقایق 2 و 51 و چیرو ایموبیله در دقیقه 87 گل‌‌های مسابقه را برای تیم میزبان به ثمر رساند تا سه امتیاز این بازی به لاتزیو تعلق پیدا کند.

این نتیجه دومین باخت متوالی میلان در سری A را رقم زد و باعث شد که این تیم در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A قرار بگیرد، یعنی خارج از جمع تیم‌هایی که می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان کسب کنند. این در حالی است که میلانی‌ها تا دو هفته پیش نزدیک‌ترین تعقیب کننده اینتر صدرنشین بودند. چیزی که وضعیت میلانی‌ها را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خطرناک‌تر می‌کند برنامه بازی‌های بعدی این تیم تا پایان فصل است که در آن باید در خانه یوونتوس و در خانه آتالانتا به میدان برود که هر دو رقبای مستقیمش در کورس کسب سهمیه هستند. سه تیم دیگری هم که روسونری باید بازی کنند، به ترتیب بنونتو، ‌تورینو و کالیاری هستند که آنها هم جزو تیم‌های دست و پا بسته سری A محسوب نمی‌شود.

اما لاتزیو هم به لطف این پیروزی 61 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده ششم، به فاصله 5 امتیازی میلان رسید.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A لاتزیو میلان سری A لاتزیو میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد

در چارچوب هفته سی‌وپنجم سری آ اینتر، قهرمان زودهنگام ایتالیا در خانه تیم در خطر سقوط ساسولو شکست خورد.

به گزارش ایسنا، افعی‌ها که ۲ هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفته بودند، شنبه شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد تا با این نتیجه ساسولو اگرچه کماکان در رتبه نوزدهم قرار دارد اما امیدهایش به بقا در لیگ برتر زنده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند