Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت که شاگردانش مقابل نماینده کشورمان نشان دادند بهتر از فولاد بوده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی ارناندس پس از پیروزی یک بر صفر السد قطر مقابل فولاد ایران اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و نشان دادیم بهتر بودیم. بیشتر دقایق بازی زیبا بود و جنگی بزرگ با فولاد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان السد بهتر بودند و شایستگی پیروزی را داشتیم. حالا در صدر جدول سخت‌ترین گروه مسابقات هستیم. از زمان آغاز مسابقات، ما بازی به بازی پیشرفت کردیم و در این مسابقه عملکردی قهرمانان داشتیم.

وی با بیان اینکه السد از آغاز رقابت‌ها به دنبال صدرنشینی گروه D بود، تصریح کرد: همه بازیکنان تیم مسئولیت‌پذیر بودند و ثابت کردند که در یک بازی خیلی مهم بهترین هستند. همانطور که پیش از بازی گفتم، این مسابقه یک فینال بود و حالا صدرنشین گروه هستیم. ما از این جایگاه محافظت می‌کنیم و این ذهنیت ماست که همیشه به دنبال جایگاه نخست هستیم.

آمار دیدار فولاد - السد؛ برتری نسبی تیم ژاوی و بی‌دقتی مهاجمان فولاد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر ژاوی فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!