Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعداز شکست نوبرانه پرسپولیس مقابل الوحده امارات، آن هم با گلی که ۹۰دقیقه فرصت جبران آن را داشت، تیم پرمهره و مدعی النصر عربستان برابر تیم قعرنشین و یک امتیازی الوحدات اردن شکست خورد و صدر جدول را از دست داد تا معادلات روز آخر برای همه گروه ها جذاب شود.

به گزارش تابناک ورزشی، با پایان شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف گرو‌ها به جای روشن شدن ، بیشتر گره خورد!

تیم پرقدرت پرسپولیس که تنها باشگاه پیروز در هر چهار بازی خود در این دوره از رقابت ها نام گرفته بود، ناگهان با نمایشی متوسط به تک گل اماراتی‌ها باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ‌ها این شکست را مصلحتی ارزیابی کرده اند و می گویند شاید یحیی گل محمدی خواسته در شب پایانی مسابقات،  اختیار صدرنشین شدن یا تیم دوم بودن را در دستان خود داشته باشد. در واقع با توجه به لغو قرعه‌کشی برای تعیین حریفان در دور حذفی، حالا یحیی می‌خواهد حریف بعدی را خودش برگزیند تا شاید فشار کمتری به بازیکنانش وارد شود.

 

چرا صعود پرسپولیس قطعی شده است؟

در روش جدید لیگ قهرمانان فقط تیم‎های اول و سه تیم دوم گروه‎ها به مرحله بعد صعود می‌‎کنند. حالا در بدترین حالت اگر پرسپولیس در بازی آخر خود هم ببازد به عنوان یکی از سه تیم دوم صعود خواهد کرد. زیرا در گروه B به هیچ عنوان تیم دوم، بالاتر از ۱۰ امتیاز نخواهد گرفت و باتوجه به تقابل السد و النصر در بازی آخر خود در گروه D امکان اینکه هردو بالای ۱۲ امتیاز بگیرند، وجود ندارد.

 

قطعی شون صعود شارجه، به نفع تراکتور است؟

در جریان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، از گروه B، تیم فوتبال نیروی هوایی عراق، از ساعت ٢٢:٣٠ به مصاف الشارجه امارات رفت که این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو به سود تیم اماراتی به پایان رسید.

الشارجه با این پیروزی ١١ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و جواز صعود را به عنوان صدرنشین گرفت و نیروی هوایی هم با دو امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه تراکتور برابر پاختاکور به تساوی بدون گل رسید تا در بازی آخر نیازمند پیروزی مقابل تیم بی انگیزه الشارجه باشد هرچند شارجه بخاطر مسائل سیاسی بین دو کشور ایران و امارات،  شاید تلاش خاصی برای توقف تراکتور و گرفتن امکان صعود یک تیم ایرانی به مرحله حذفی را انجام دهد.

 

حذف همزمان النصر و فولاد در هفته آخر؟

از گروه D این رقابت‌ها، النصر عربستان با انبوهی از بازیکنان کرونایی و غایبان سرشناس، با وجود خریدهای خارجی‌اش به مصاف الوحدات اردن رفت در نهایت دو بر یک برابر این تیم اردنی شکست خورد.

الوحدات قعرنشین با این پیروزی ۴ امتیازی شد و پایین تر از فولاد در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و دیگر هیچ شانسی برای صعود ندارد و این شانس خوبی برای تیم نکونام است اما صعود با ۸ امتیاز تقریبا محال به نظر می‌رسد. النصر هم با ٨ امتیاز به جایگاه دوم جدول سقوط کرد. در دیگر دیدار این گروه فولاد یک بر صفر برابر السد شکست خورد. حالا شانس صعود فولاد نزدیک به صفر است. النصر هم با لشگر کرونایی‌اش احتمالا مغلوب السد خواهد شد هرچند فوتبال هیچگاه قابل پیش بینی نیست.

به این ترتيب امشب صعود السد قطر هم قطعی شد و در مسابقه آخر برای صدرنشینی مقابل النصر میزبان قرار می گیرد. شاگردان ژاوی حتی در صورت باخت در مسابقه آخر با النصر، به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر مسابقات، همانند پرسپولیس راهی دور حذفی می‌شوند.

در صورت شکست زردپوشان عربستان مقابل السد قطر در مسابقه حیثیتی آخر و برتری پرگل فولاد مقابل الوحدات ، میزبان سعودی حتی صعود به عنوان تیم دوم را هم احتمالا از دست خواهد داد.

 

در گروه الهلال عربستان ماجرا بسیار پیچیده و دشوار شده است و هر چهار تیم شانس صعود و صدرنشینی دارند. اتفاقی که از تیمی مثل الهلال در ریاض بعید است. دریافت چهار گل از استقلال تاجیکستان لکه تاریکی در تاریخ الهلال با ثروت عظیم پادشاهی اش خواهد بود. الهلال هفت امتیازی است و پشت سر استقلال دوشنبه با همین مقدار امتیاز قرار دارد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر الشارجه امارات لیگ قهرمانان آسیا تراکتور السد قطر الوحدات اردن تراکتور النصر عربستان گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر لیگ قهرمانان تیم دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم