Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:07:50 GMT

کازورلا: فولاد حریف بسیار دشواری برای ما بود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۹۶۵

کازورلا: فولاد حریف بسیار دشواری برای ما بود

به گزارش ایرنا، دیدار حساس فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار شد که در پایان تیم السد موفق شد با یک گل فولاد را از پیش رو بردارد.

«سانتی کازورلا» ستاره السد در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: با رقیب بسیار قدرتمندی بازی کردیم و پیروزی برابر آنها بسیار دشوار بود اما آنچه لازم بود را بدست آوردیم و توانستیم سه امتیاز ارزشمند کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بله ما از صدرنشینی گروه بسیار خوشحالیم اما هنوز کار ما تمام نشده زیرا مسائل این گروه کمی پیچیده است. پیروزی ما در آخرین دیدار بسیار مهم است و ما باید به خوبی برای آن آماده شویم. 

در جدول رده‌بندی این گروه السد با ۱۰، النصر با ۸، فولاد با ۵ و الوحدات با ۴ امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفتند. 

تیم فولاد روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت و در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت. السد نیز در دیدار آخر باید به مصاف النصر عربستان برود. 

برچسب‌ها فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 ژاوی هرناندز پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 ژاوی هرناندز فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 ژاوی هرناندز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد