Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا که در هفته گذشته ابلاغ شده بود ۱۳ کشور در فهرست مقاصد ممنوعه و دارای واریانت انگلیسی و ۲۷ کشور در فهرست کشورهای پرخطر با بروز بالای بیماری قرار گرفته بودند که برای ورود به کشور باید پروتکل‌های خاصی مانند دریافت تست مجدد در مبادی کشور و احتمال قرنطینه برای مسافران آن‌ها رعایت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این لیست طی روزهای گذشته تغییر کوچکی کرد و هند و پاکستان نیز در پی گسترش شیوع ویروس کرونا، به فهرست کشورهای ممنوعه اضافه شدند و همه پروازهای‌شان به و از ایران ممنوع شد.

در حال حاضر مقاصد ممنوعه کرونایی برای پروازهای مسافری، کشورهای فرانسه، بوتسوانی، برزیل، جمهوری چک، عراق، پاکستان، هند، استوانی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، اسلواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا است اما در این میان کشورهای اروپایی عملکرد مناسبی در زمینه واکسیناسیون و کنترل ویروس کرونا داشته‌اند و از سوی دیگر برخی از کشورهای منطقه و همسایگان ایران نیز عملکرد ضعیفی در این زمینه دارند و همچنان کرونا در کشورهای آن‌ها می‌تازد.

در همین راستا طی روزها و هفته آتی، احتمال تغییر در این فهرست وجود دارد و برخی کشورهای اروپایی و کشورهایی که آمار مبتلایان و جانباختگان روزانه در آن‌ها در حال کاهش است، از این لیست خارج شده و پروازهای مسافری به این مقاصد از سر گرفته خواهد شد و برخی دیگر از کشورهای منطقه و همسایگان دیگر نیز به فهرست ممنوعه اضافه خواهند شد.  

البته پیش از این نیز مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه بارها بر این نکته تاکید کرده بودند که با توجه به تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف فهرست کشورهای ممنوعه، پرخطر و سایر کشورها که همان مقاصد کم خطر هستند، تغییر خواهد کرد و بر همین اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها نیز برای پرواز به این مقاصد نیز متفاوت خواهد بود و حالا باید ببینیم که در ادامه کدام کشورها از فهرست ممنوعیت پروازی خارج و کدام مقاصد خارجی به آن اضافه خواهند شد.

پربیننده ترین خانه‌های نوساز غرب تهران چند؟ بلیت‌ ۱۳۱میلیون تومانی برای پرواز ممنوعه هند! چطور وام مسکن بگیریم؟ ساخت مسکن فرهنگیان در چه مرحله‌ای است؟ گزارش «دیوار» از بازار مسکن در زمستان ۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد و تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفرهای او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

به گزارش برترین ها، این عکس ها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک