Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@18:25:19 GMT

برخورد قطار با عابر حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۰۱۲۲

برخورد قطار با عابر حادثه آفرید

به گزارش تابناک به نقل از فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، در ساعت ۱۹ روز دوشنبه، ۶ اردیبهشت، تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین گرفته شد که تماس گیرنده از برخورد قطار با عابر اطلاع می‌داد. به‌سرعت آمبولانس فوریت‌های پزشکی الوند به محل حادثه اعزام گردید و پس از ۵ دقیقه فوریت‌های پزشکی الوند بر بالین مصدوم حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدوم دختری ۱۶ ساله بود که به‌علت شدت برخورد دچار آسیب‌های شدید شده و دچار قطع چند عضو از بدن شده بود و علائم حیاتی نیز نداشت.

این حادثه در ریل راه‌آهن شریفیه رخ داد که متوفی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه گردید. علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر قطار ریل راه آهن حادثه ریلی گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، بهرام دلفان اظهار کرد: بیمارستان نیایش سال ۹۲ تحویل مسکن و شهرسازی و مصوبه اولین سفر احمدی‌نژاد به لرستان تحت عنوان بیمارستان جایگزین شهدای عشایر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان به نام نیایش تغییر یافته که امیدواریم همین اسم بماند، افزود: بیمارستان شهدای عشایر به قوت خود باقی خواهد ماند و ردیف و اعتبار جداگانه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: این پروژه سال ۹۵ به خاتم‌الانبیا واگذار شده که ۶ و نیم الی ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دلفان بیان کرد: از سال ۹۵ تا دولت جدید یعنی ۱۴۰۰، ۲۵ درصد پیشرفت داشته که ۵۱۵ تخت بوده و ۴۹۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیک دارد که بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به ۶۱۱ تختخوابی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه به یک ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان‌های غرب کشور است، گفت: درصورتی‌که منابع مالی آن تأمین شود سال آینده تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیشتر از آنچه تعیین شده بود اعتبار به آن تخصیص داده شده و از ماده ۵۶ نیز ۲۷۲ میلیارد وام گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • (ویدئو) برخورد شدید قطار با یک مرد مسن
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت