Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اورهال جنگنده «اف ۷» اشاره کرد و از مجهز شدن جنگنده « اف پنج» به سیستم جنگ الکترونیک خبر داد و گفت: این جنگنده امروز در ایران از قابلیت سوخت‌گیری هوایی برخوردار است. امیر سیاوش مشیری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نقش زیربنایی دفاع مقدس در تبدیل ایران به قدرت منطقه و تأثیرگذار در معادلات بین‌المللی، گفت: امام راحل فرمودند: «جنگ برای ما نعمت است»، الآن این جمله تاریخی را درک می‌کنیم، دفاع مقدس نیروهای مسلح ایران را برای رسیدن به خودباوری و ما می‌توانیم، ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قابلیت سوخت‌گیری میگ ۲۹ در صنعت دفاعی کشور
مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خرید «میگ ۲۹» از کشور روسیه در گذشته، تصریح کرد: میگ ۲۹ اورهال شده در ایران برخلاف دنیا حتی روسیه قابلیت سوخت‌گیری هوایی را دارد.   پرواز «اف۱۴» روی ریل نهضت قطعه‌سازی مشیری با تأکید بر اینکه ایران و آمریکا در دنیا از جمله کشورهای دارای جنگنده «اف ۱۴» بودند، اضافه کرد: در آمریکا بیش از یک دهه است که این جنگنده زمین گیر شده است، ولی اف ۱۴ هنوز در ایران پرواز می‌کند، ما کمر همت را ساخت نهضت قطعه‌سازی بسته‌ایم.     مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اورهال جنگنده «اف ۷» اشاره کرد و از مجهز شدن جنگنده « اف پنج» به سیستم جنگ الکترونیک خبر داد و تصریح کرد: این جنگنده امروز در ایران از قابلیت سوخت‌گیری هوایی برخوردار است.   رژیم آمریکا امروز از قدرت دفاعی ایران وحشت دارد.
مشیری با اشاره به جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرت‌های جهان، اضافه کرد: ساخت پهپاد امروز به کار دستی جوانان متخصص ایران تبدیل شده است، رژیم آمریکا امروز از قدرت دفاعی ایران وحشت دارد.   پوزه قلدران با چشم طمع به ایران را به خاک می‌مالیم
مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هرکس بخواهد برای جمهوری اسلامی قلدری کند و به منافع ملی ما چشم طمع داشته باشد، پوزه‌اش را به خاک می‌مالیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی زیر عَلَم خدا و ائمه اطهار (ع) سینه می‌زنند، نیروهای مسلح زیر بیرق فرمانده معظم کل قوا در دفاع از جمهوری اسلامی و ملت ایران، تابع ایشان هستند.   بیشتربخوانید: ساخت تانک با توانمندی جنگ الکترونیک در ارتش وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در روز ارتش با تأکید بر ضرورت قوی شدن، اضافه کرد: فرمانده معظم کل قوا در بخشی از سخنان خود فرمودند: خصوصیت دیگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء روزافزون آمادگی‌های دفاعی و تجهیزاتی و تسلیحاتی است که به پشتوانه‌ی آیه‌ی شریفه «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» انجام می‌شود. پیشرفت‌های نظامی و دفاعی نیرو‌های مسلح، در میان پیشرفت‌های برجسته‌ی علمی و فناوری کشور، نمونه و جزء برترین‌ها است، این پیشرفت‌ها و توانمندی‌ها در شرایط فشار‌ها و تحریم‌های کم‌سابقه و کمبود منابع به دست آمده که کار بسیار فوق العاده‌ای است و باید همچنان پرشتاب ادامه یابد.
    اقتدار دفاعی، قدرت چانه‌زنی ایران را در سطح بین‌الملل افزایش داد
مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش بر نقش زیربنایی اقتدار دفاعی بر قدرت چانه‌زنی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل، اظهار داشت: این قدرت امروز نقش مهمی در ایجاد بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمنان دارد.   بیشتربخوانید: سامانه یاور؛ شکارچی موشک‌های ضد رادار دشمن سپاه؛ از بسط عمق استراتژیک ایران تا نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن شهید حق‌بین در آیینه فرزند؛ از درایت در حل مسائل تا توصیه به ولایتمداری وداع با همسنگر حاج قاسم/ فرمانده نیروی قدس: راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد/ + فیلم و عکس شهید حجازی از فرماندهان موفق و تأثیرگذار جبهه مقاومت بود اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی/ اگر پیشنهاد وزیر بهداشت برای ایام نوروز پذیرفته شده بود کرونا این چنین شعله‌ور نمی‌شد

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش اقتدار ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش اقتدار ایران مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی

دریافت 25 MB کد خبر 6090683

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد