Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه ارگانی مکتبی، نهادی و انقلابی است که وابستگی عمیق و ژرفی به مباحث اعتقادی و قرآنی داشته و همواره پیروی از منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون دین، مکتب و مذهب بی مفهوم است، ادامه داد: پاسداران و بسیجیان از بدو تشکیل سپاه پاسداران با همین تفکر در صورت نیاز در جبهه‌های حق علیه باطل در عرصه سازندگی و دفاع از حرمین ائمه معصومین حضور یافته اند.

او با اشاره به اینکه تبیین معنویت، مسائل دینی، مذهبی، ایمانی و انقلابی بر عهده نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران است، افزود: در همین راستا و به مناسبت هفته عقیدتی_ سیاسی در سپاه، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری این برنامه‌ها در هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم می‌کند.

بیگدلی ادامه داد: برگزاری آموزش‌های بصیرتی و معنوی کارکنان و پاسداران در چندین حوزه با سطح بندی‌ها و محور‌های مختلف، دوره‌های سبک زندگی اسلامی ویژه سربازان، آموزش بسیجیان در حوزه‌های مختلف، جلسات متعدد عقیدتی سیاسی برای کارکنان و بسیجیان، تجلیل از فرمانده و مربیان برتر، تجلیل از مدیران عقیدتی و مراکزآموزشی عقیدتی سیاسی، تکریم و تقدیر از فراگیران از جمله برنامه‌های این هفته است.

او با اشاره به اینکه تبیین اصول و ویژگی‌های شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی، تبیین و بازگویی نقش فرماندهان و سرداران شهید دوران دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا برای طلاب و روحانیون، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای طلاب، ایثارگر و رزمندگان دفاع مقدس با حضور در درب منازل این عزیزان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌ها است، گفت: عمده برنامه‌های عنوان شده در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان پائیز امسال برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری شهدای پاسدار برای هفته عقیدتی سیاسی برنامه ریزی شده بود که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان زنجان، زمان آن به تعویق افتاد.

او با بیان اینکه پارسال بیش از ۲ هزار و ۵۴۱ نشست بصیرتی و روشنگری به صورت حضوری و مجازی برای پاسداران و کارکنان سپاه استان زنجان برگزار شد، گفت: همچنین ۴ هزار و ۲۵۱ نشست بصیرتی توسط مجموعه بسیج برای بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت اجرا شد.


بیگدلی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ هادی سیاسی در راستای بحث بصیرت افزایی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان فعالیت می‌کنند که عمدتا بسیجی هستند.

اوگفت: تبیین، ترویج، معرفی و تبلیغ فراز‌هایی از آثار شهید مطهری در قالب فیلم، کلیپ و سخنرانی برگزاری نمایشگاهی از آثار شهید مطهری، مسابقه مقاله نویسی، شعر، داستان، نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاد اندیشی در بستر طرح ثامن، تقدیر از اساتید و مربیان برتر  پارسال از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

 بیگدلی به روز شمار هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و افزود: ۶ اردیبهشت شهید مطهری، رابطه ولایت محوری، مردم سالاری دینی و انتخابات، هفتم اردیبهشت شهید مطهری شاخصه‌های مسئول در تراز انقلاب، هشتم اردیبهشت شهید مطهری خودسازی و تاثیر اطلاعات در افزایش معنویت و اخلاق در جامعه، ۹اردیبهشت شهید مطهری و نقش جوانان در جامعه پردازی، عدالت و مبارزه با فساد، دهم اردیبهشت شهید مطهری و جهاد، مفهوم انتظار و عمل انقلابی در تمدن سازی، یازدهم اردیبهشت شهید مطهری استکبارستیزی و شناخت فتنه‌های زمان و دوازدهم اردیبهشت شهید مطهری، جایگاه تعلیم و تربیت در سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی نامگذاری شده است.

او ادامه داد: تمام برنامه‌ها به همت اقشار مختلف بسیج و معاونت عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه انصارالمهدی نماینده ولی فقیه اردیبهشت شهید مطهری هفته عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی برگزار می شود استان زنجان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد شهید استاد مرتضی مطهری، شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید برونسی شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل(ره)، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده استاد  مطهری، در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، گفت: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و اینکه انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت به دستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

کمالی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: هنر شهید مطهری این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی می‌کرد و با نحله‌های واحی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد؛ بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید مطهری و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: علملیات وعده صادق نشان داد که به واسطه حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی؛ با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

کمالی با بیان اینکه، عملیات «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر ایمان و عمل صالح بود، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن این دو عنصر مهم در بین کارکنان سپاه و بسیجیان است.

انتهای پیام/102/

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود