Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:20:56 GMT

عضویت کشتی‌گیر لارستانی در تیم ملی آلیش

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۱۰۳۳

عضویت کشتی‌گیر لارستانی در تیم ملی آلیش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حکمت الله ملتفت نائب رئیس هیئت کشتی لارستان گفت: محمدرضا عسکرپور، موفق شد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی آلیش، عنوان نخست را کسب کرده و به تیم ملی راه یابد.

او افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور اول پیکار‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش، وحید میرفتح الهی دارنده چندین مدال کشتی فرنگی قهرمانی کشور از تهران را با حساب ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و در دیدار دوم نیز جلال شاهمرادی دیگر نماینده تهران را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملتفت ادامه داد: محمدرضا عسکرپور در دور سوم این رقابت‌ها در مقابل حامد سلیمی قهرمان کهنه کار کشتی آلیش ایران قرار گرفت و موفق شد این کشتی گیر سمنانی که چندین عنوان قهرمانی کشور و بین المللی را در کارنامه داشت را با حساب ۷ بر یک از پیش رو بردارد.

او با اشاره به اینکه طبق مصوبه کمیته سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی، هر کشتی گیری که در دیدار فینال، دو برد کسب کند به عنوان ملی پوش شناخته می‌شود، گفت: به همین منظور محمدرضا عسکرپور در دیدار چهارم این پیکار‌ها با حامد سلیمی مسابقه دوم را برگزار و موفق شد با نتیجه صفر بر صفر و با محاسبه اخطار بیشتر این کشتی گیر را شکست و ملی پوش وزن ۷۰ کیلوی تیم ملی کشتی آلیش جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان شود.

نایب رئیس هیئت کشتی لارستان تصریح کرد: مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش ایران با شرکت ۲۱ کشتی گیر در شش وزن به میزبانی لارستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی آلیش کشتی آلیش کشتی گیر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد