Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی با اشاره به فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان، اظهار داشت: این شورا به عنوان یک تشکیل فراگیر قریب ۲ سال با تجربه ارزشمند از انتخابات مجلس کار تشکیلاتی خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همگرایی بودن تشکل‌های ارزشی، انقلابی و طیف‌های اصولگرا در قالب شورای ائتلاف، اظهار کرد: این شورا از جوانان و بانوان و نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری تشکیل شده است.

سادات با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به چهار هزار نفر در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: نمره عضویت در شورای ائتلاف قابل قبول است و ابراز امیدواری کرد این تعداد خیلی بیشتر از این عدد شود.

حجت‌الاسلام سادات گفت: جریان‌ها و تفکرات گوناگون ائتلاف و انقلاب همسو با انقلاب و متناسب با شرایط جغرافیایی، مذهبی، سیاسی و قومیتی استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بمنظور برون‌رفت از شرایط فعلی و ریل‌گذاری که مجلس شورای اسلامی انجام داد، امید است رئیس جمهوری در تراز انقلاب روی کار بیاید که این پازل تکمیل شود.

وزنه شورای ائتلاف سنگین‌تر است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان سیاست قوه قضائیه را نیز همسو با این تشکل، در تراز انقلاب و ریاست جمهوری انقلابی و طرفدار گفتمان مقاومت دانست.

به گفته وی، این جریان در برابر گفتمان سازشی که طی چند سال در کشور سرداده می‌شود، قرار دارد، علیرغم همه موانع در مسیر جریان‌های سیاسی در کردستان، توانسته به توفیقاتی دست یابد و به صورت منسجم و تشکیلاتی برنامه‌های خود را به پیش برده است.

وی سیاست برگزاری جلسات هفتگی و فعال‌شدن کمیته‌ها ( کمیته بانوان، جوانان و کمیته فضای مجازی و...) در استان در راستای جذب حداکثری دانست.

حجت‌الاسلام سادات با بیان اینکه توجه خوبی به جریان انقلاب شده است، اظهار کرد: به اقرار بسیاری از سیاسیون و تشکل‌ها و احزاب سیاسی، وزن اجتماعی و سیاسی این جریان نسبت به سایر جریان‌ها و تشکل‌ها بیشتر است.

وی یادآور شد: علیرغم شرایط کرونایی، ستادهای شهرستانی و استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کردستان فعال هستند و فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای هم‌افزایی نیروها و آموزش و ارتقای سطح بینش و دانش اعضا انجام شده است.

بصیرت‌افزایی سرلوحه برنامه‌های شورای ائتلاف کردستان

به گفته سادات، دعوت برخی سیاسیون مانند محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد، حجت‌الاسلام زمانی مسول سیاسی حوزه‌های علیمه کشور به کردستان بیانگر این است که این جریان بحث بصیرت‌افزایی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

وی یادآور شد: بمنظور انسجام‌بخشی، هم‌افزایی و بصیرت‌افزایی تا زمان برگزاری انتخابات افراد دیگری هم از تهران دعوت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سادات همچنین افزود: ملاقات با شخصیت‌های سیاسی مذهبی استان مانند نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه و رئیس‌کل دادگستری استان هم در راستای هم‌افزایی و انسجام‌بخشی نیروهای انقلابی در استان بوده است.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان درصدد ایجاد وحدت و همگرایی بین احزاب و جریان‌های سیاسی همسو است.

حجت‌الاسلام سادات اظهار کرد: در راستای ایجاد وحدت رویه میان احزاب و جریان‌های سیاسی انقلابی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تلاش خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف همچنین درصدد است تا بر اساس نیاز شهر و شورای شهر افرادی از کاندیداها چند برابر ظرفیت را شناسایی کند و پس از مصاحبه و تهیه میثاق‌نامه افراد مقبول شورا و جامعه را معرفی نماید.

ولایتمداری و وحدت‌محوری شاخصه کاندیدای اصلح

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: شورای ائتلاف مقتدرانه، منسجم و با امید به آینده اهداف خود را در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات امسال و انتخاب اصلح با توجه به شاخصه‌های ولایتمداری، وحدت‌محوری و دشمن‌شناسی به پیش می‌برد.

حجت‌الاسلام سادات اذعان کرد: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب سال‌هاست در تلاش هستند تا مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ شود هر چند مردم به یاوه‌گویی‌های آنان گوش نخواهند داد.

وی در ادامه افزود: اکثر رسانه‌های استان با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کردستان همکاری می‌کنند و قطعا آنها هم تلاش می‌کنند تا انتخاباتی پرشور و در عین حال انتخابی اصلح شکل بگیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: ایجاد وحدت و همگرایی احزاب و جریان های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حجت الاسلام سادات استان کردستان جریان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استانهای شانا و دبیران جریانات سياسی دیگر بر وحدت گروه های انقلابی تاکید کرد. 

 

رضایی در دیدار با آقایان نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، آقایان رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و آقای احمد نادري و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد. 

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده محوری به جای شخص محوری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و وعده صادق خاطرنشان کرد: موقعیت ایران درغرب آسیا بیش از گذشته تعیین کننده شده است، فلذا فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنين شرايطي وحدت نيروهاي انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره برداری از فرصت هاست و هر نوع تکروی و سهم خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروزه بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ علیرغم شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد و آن‌ها نشان دادند که تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی تر و بیشتر می کند.

 

رضایی در پایان گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات و شفافیت باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش های جدید مهیا باشد. تحمل سليقه های سياسی علامت بلوغ عقلانیت گروه های سیاسی است.

 

گفتنیست طی این نشست‌های جداگانه آقایان نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی پور و سعید محمد از صبح ایران، ضمن تشریح روند شکل گیری جریان‌ها و جبهه های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله مندی ها پرداختند و همچنین آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند. 

 

همچنین محسن رضایی در جلسه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب