Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز دوشنبه هفته آینده جلسه کمیته فنی وزنه‌برداری برای تعیین وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات گزینشی کلمبیا تشکیل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از آنکه کیانوش رستمی و سهراب مرادی نتوانستند در مسابقات قهرمانی آسیا به امتیاز لازم برای کسب ورودی المپیک برسند، حالا مسابقات گزینشی کلمبیا آخرین فرصت برای طلایی‌های المپیک ریو است که بتوانند المپیک پیش رو را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی هاشمی که این فرصت را داشت صرفا با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بدون رفتن روی تخته سهمیه المپیکش را قطعی کند ولی تیم ملی را در سفر به تاشکند همراهی نکرد، نیز می‌تواند در کلمبیا رسیدن به شرایط حضور در المپیک را مسجل کند.

البته همچنان اما و اگرهایی وجود دارد که ممکن است نیازی به حضور کیانوش رستمی یا سهراب مرادی در مسابقات کلمبیا نباشد. در همین رابطه روز دوشنبه هفته آینده جلسه کمیته فنی برای بررسی شرایط و همچنین معرفی نفرات اعزامی به کلمبیا تشکیل خواهد شد تا محمدحسین برخواه در محل فدراسیون آخرین تصمیماتش در این باره را اعلام کند.

پیش از این علی داودی در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب اولین سهمیه المپیک برای وزنه برداری ایران شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا