Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله پیشروی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نبرد با متجاوزان سعودی در مأرب همچنان ادامه دارد. نیروهای یمنی به تازگی دستاوردهای تازه‌ای را در نبرد مأرب محقق ساخته اند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان پیشروی‌های گسترده خود در مأرب موفق شدند بر منطقه استراتژیک و مهم «التومه العلیا» مسلط شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه در ۵ کیلومتری مرکز شهر مأرب واقع شده است.

از سوی دیگر، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم اکنون درحال پیشروی به سمت محور شمالی پایگاه «صحن الجن» سعودی هستند. پیشتر و به دنبال حملات موشکی نیروهای یمنی به پایگاه مذکور، انفجارهای متعددی در آن به وقوع پیوسته بود.

در همین حال، رسانه‌های یمنی اعلام کردند که نیروهای هادی در جریان درگیری‌های اخیر در مأرب متحمل ضربه سختی شده اند. در همین ارتباط، این رسانه‌ها اعلام کردند که یکی از فرماندهان ارشد ارتشِ وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن به نام «عادل القمیری» در جریان یکی از نبردها در مأرب به شدت زخمی شده است.

کد خبر 5198727 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی استان مأرب ایالات متحده امریکا عراق فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی ترکیه جو بایدن افغانستان نسل کشی ارامنه ولادیمیر پوتین لبنان سوریه عربستان سعودی اخراج دیپلمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است