Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:49:31 GMT

قیمت بیت‌کوین با جهش ۱۰ درصدی از سقوط بازگشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۱۳۳۰

قیمت بیت‌کوین با جهش ۱۰ درصدی از سقوط بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت بیت‌کوین در پایان معاملات دیشب (بامداد دوشنبه به وقت تهران) با جهشی ۱۰ درصدی روبرو شد تا با قدرت از سقوط سنگین هفته گذشته بازگردد.

قیمت هر بیت‌کوین در پایان معاملات دیشب به ۵۴٫۳۳۸ دلار رسید. این در حالی است که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان در انتهای هفته گذشته با سقوطی سنگین، برای اولین بار از اوایل ماه مارس، به زیر ۵۰ دلار فرو رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت بیت‌کوین تا به اینجای امسال، تحت تأثیر پشتیبانی گسترده از سوی شرکت‌های مالی و خودروسازی بزرگی مانند تسلا، ۸۰ درصد جهش کرده است.

اتروم و ریپل، دو ارز دیجیتال بزرگ بعدی پس از بیت‌کوین، به ترتیب با جهشی ۹ درصدی و ۱۵ درصدی روبرو شدند.

نگرانی از افزایش مالیات ثروتمندان توسط بایدن در انتهای هفته گذشته عامل اصلی سقوط ارزهای دیجیتالی بود اما با کاهش این نگرانی در آغاز معاملات این هفته قیمت ارزهای دیجیتال دوباره رشد کرد.

کد خبر 5198714

منبع: مهر

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال پول دیجیتال ویروس کرونا قیمت دلار شاخص کل بورس قیمت نفت تولید نفت بازار سرمایه بازار سهام قیمت طلا بورس تهران وزارت جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی پروازهای خارجی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بررسی‌های نبض بورس نشان داد که روز گذشته معاملاتی (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یکی از سنگین‌ترین خرید‌ها توسط سهامداران حقیقی در نماد کپشیر اتفاق افتاده است. جایی که یک سهامدار عمده حقیقی ۱۰ میلیون سهام به قیمت تقریبی ۱۰.۳ میلیارد تومان خریداری کرده است! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J07

دیگر خبرها

  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ