Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برابر الوحده امارات شکست خورد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/2/7؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

فولاد ایران 0-1 السد قطر / امید نکونام پرپر شد

در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فولاد برابر السد 1-0 باخت و النصر عربستان نیز 2-1 مغلوب الوحدات اردن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ السد با این پیروزی 10 امتیازی شد و النصر نیز 8 امتیازی ماند. فولاد نیز با 5 امتیاز همچون الوحدات حذف شد.

تراکتور ایران 0-0 پاختاکور ازبکستان / ستاره های نیمکت نشین نظاره گر فرصت سوزی

تراکتور با شش امتیاز در رتبه دوم جدول B لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته بود و پاختاکور هم با سه امتیاز در رتبه سوم. پیروزی تراکتور در این دیدار می توانست گام بلندی برای صعود به مرحله بعد باشد اما با غیبت چند ستاره تراکتور و نیمکت نشینی آنها نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل حاصل نشد و تراکتور هفت امتیازی شد. با این حساب صعود تی تی ها کاملا به اما و اگر کشیده شده است.

الوحده امارات 1-0 پرسپولیس ایران؛ دو نیمه متفاوت و اولین شکستی که رقم خورد

پرسپولیس ایران و الوحده امارات در پنجمین دور رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 الوحده به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ ماتاوز در دقیقه 5 تک گل الوحده را به ثمر رساند. پرسپولیس با این شکست 12 امتیازی ماند و به صدرنشینی خود ادامه داد و الوحده نیز با 10 امتیاز به صعود امیدوار شد.

تورینو 0-2 ناپولی؛ گتوزو هم در راه سهمیه جدی است لیون 2-3 لیل؛ عزم جزم لیل برای قهرمانی لسترسیتی 2-1 کریستال پالاس؛ ایهه ناچو، فاتح نبرد عقاب ها لاتزیو 3-0 میلان؛ از رویای اسکودتو تا سهمیه لیگ اروپا با استفانو پیولی

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت بی تفاوتی دوناروما نسبت به شکست 3-0 میلان مقابل لاتزیو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها