Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:25:05 GMT

قرنطینه فوری افراد نزدیک به بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۱۹۱۱

قرنطینه فوری افراد نزدیک به بیماران کرونایی

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در مکاتبه با ۸ عضو دولت، خواستار اجرایی شدن بند ب بیانات رئیس جمهور در خصوص حمایت از اصناف، استمرار تأمین اقلام و خدمات مورد نیاز مردم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در نامه‌ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزیر بهداشت، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر نیرو و وزیر نفت، مبنی بر ابلاغ مصوبات «شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که چهارم اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد، اشاره کرد و بر اجرایی شدن بند ب بیانات رئیس جمهور، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گفتنی است محورهای بیانات رئیس جمهوری در بند ب مفاد جلسه اخیر ستاد ملی بدین شرح است؛ بسته‌های جدید حمایت مالی از اصناف در دوران کرونا در هفته آینده ارائه شود. مایحتاج ضروری زندگی مردم باید در اختیار آنها باشد، شاهد آن هم این است که هرگاه حتی یک قلم از موارد مورد نیاز دچار کمبود شود - حتی در کوتاه مدت - برای مردم قابل تحمل نیست. زیرساخت‌های اصلی زندگی شهری و روستایی مثل آب و برق و تلفن و اینترنت و…، قطعی حتی یک یا چند ساعت هر کدام از اینها قابل تحمل نخواهد بود.   همچنین در نامه به وزیر بهداشت، بر افزایش تست‌های دقیق و تشخیص زود هنگام مبتلایان، شناسایی افراد دارای تماس نزدیک با مبتلایان و قرنطینه فوری، تدوین پروتکل‌ها و وضع قوانین جدید متناسب با روش‌های علمی مبارزه با کرونا توسط تیم‌های تخصصی و اعمال قوانین حاکمیتی جهت کنترل اپیدمی، نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و برخورد با متخلفین تاکید شد.   انتهخای پیام/
 منبع: مهر  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز غایب بزرگ رئال در زمین رئال سوسیداد بود. او به سن سباستین نرفت و شاهد پیروزی 0-1 کهکشانی‌ها از نزدیک نبود. بردی که با گل آردا گولر به ثبت رسید و رئال را در 4 امتیازی قهرمانی لالیگا قرار داد. کارلو آنچلوتی در ترکیب اصلی رئال 9 تغییر ایجاد کرده بود، اما این هم مانع ثبت پیروزی نشد.

اما دلیل غیبت رئیس رئال چه بود؟ 

پرز کیلومترها دورتر و در آمریکا حضور داشت. او به دالاس رفته بود تا بازی تیم‌های بسکتبال دالاس ماوریکس و لوس آنجلس کلیپرز در پلی آف NBA را از نزدیک تماشا کند. هدف او حمایت از ستاره سابق بسکتبال رئال لوکا دانچیچ بود که در عضویت دالاس قرار دارد و تبدیل به یکی از بهترین ستاره‌های بسکتبال دنیا و NBA شده است. دانچیچ از رئال بود که خودش را مطرح کرد و به بالاترین سطح بسکنبال دنیا رسید و هرگز عشقش به رئال مادرید را پنهان نکرده است.

دانچیچ از دیدن پرز در سالن شگفت‌زده بود و به گرمی از رئیس سابق خود استقبال کرد:

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر