Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:52:29 GMT

۶ هزار خودرو ناقض قانون در زنجان جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۰۸۶

۶ هزار خودرو ناقض قانون در زنجان جریمه شدند

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از فروردین ماه سال جاری بیماری کرونا در استان زنجان روند رو به رشدی داشته است، گفت: در این میان محدودیت‌های تردد از ۱۵ فروردین ماه سال جاری در استان دوباره تشدید شد.

وی با بیان اینکه از ۲۱ شب محدودیت تردد در استان اعمال شده و تا چهار صبح ادامه دارد، اظهار کرد: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون ۶ هزار خودرو ناقض قانون در استان زنجان ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه ۴۰۰ نیروی پلیس برای کنترل تردد مردم در ۳۱ نقطه استان همکاری لازم را در اجرای این طرح دارند، گفت: تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و ممنوعیت تردد در استان زنجان همچنان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مظفری تاکید کرد: پلیس در تمام شهرستانهای استان نسبت به ممنوعیت تردد بسیار جدی است و با رانندگان ناقض قانون برخورد می‌کند.

وی گفت: برخی از شهروندان ممنوعیت‌های تردد را زیر پا می‌گذارند و پلاک خودروهای خود را مخدوش می‌کنند که این افراد شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند چرا که کار اینها جرم است.

کد خبر 5198777

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه پلیس راهنمایی و رانندگی ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان کمک مومنانه انتخابات 1400 اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارش باران استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت مالک «تیک تاک» در صفحه رسمی خود در سکوی اجتماعی Toutiao اعلام کرد: «بایت دنس» هیچ برنامه‌ای برای فروش «تیک تاک» ندارد.

مسئولان «تیک تاک» بعد از تصویب قانون محدودیت این شبکه اجتماعی در سنای آمریکا اعلام کردند که این مصوبه «غیرقانونی» را در دادگاه به چالش خواهند کشید.

بر اساس اعلام مسئولان «تیک تاک»، گزارش‌های رسانه‌های خارجی درباره فروش آن توسط شرکت «بایت دنس» صحت ندارد.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا مصوبه سنا مبنی بر الزام «تیک تاک» به فروش یا ممنوعیت در این کشور را روز چهارشنبه امضا کرد.

تشدید کنترل پکن بر شرکت‌های خصوصی، نگرانی‌هایی را در آمریکا و سایر کشورهای غربی درباره نفوذ حزب کمونیست چین بر «بایت دنس» و داده‌هایی که در اختیار دارد، ایجاد کرده است.

«تیک تاک» بارها این ادعاها را رد و تاکید کرده که دولت چین کنترلی بر داده‌های کاربرانش دارد.

«شو زی چو» مدیرعامل «تیک تاک» در ویدئویی خطاب به کاربران این شبکه اجتماعی اعلام کرد: ما به مبارزه برای احقاق حقوق شما در دادگاه‌ها ادامه خواهیم داد. قانون اساسی به نفع ماست؛ مطمئن باشید.

ممنوعیت «تیک تاک» در آمریکا به سرعت اجرایی نخواهد شد. قانون جدید به شرکت «بایت دنس» ۹ ماه فرصت داده تا کسب‌وکار خود را بفروشد و اگر فرآیند فروش به خوبی پیش رود، این فرصت تا ۳ ماه دیگر هم قابل تمدید است.

این بدان معناست که تکلیف «تیک تاک» به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ و پس از مشخص‌شدن برنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد.

کد خبر 847220 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی خبر مهم ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403