Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن چاوشی خواننده مطرح موسیقی پاپ در پی انتشار مطالبی مبنی‌بر همکاری وی با ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن چاوشی خواننده مطرح موسیقی پاپ با انتشار مطلبی در فضای مجازی هرگونه همکاری خود با ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن منتشر شده از سوی محسن چاوشی آمده است:

«این‌روز‌ها عده‌ای سودجو برای گرم‌کردن بازار کم‌رونق‌شان از هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کنند؛ لذا خبر منتشرشده مبنی‌بر تماس یکی از نمایندگان انتخاباتی با محسن چاوشی جهت اجرای قطعات مناسبتی، قویاً تکذیب می‌گردد.»

انتشار این مطالب در حالی است که طی روز‌های گذشته خبر‌های مبنی بر آغاز مذاکره چند ستاد انتخاباتی نامزد‌های احتمالی ریاست جمهوری با خوانندگانی، چون محسن چاوشی، سالار عقیلی و مصطفی راغب در فضای مجازی منتشر شده که محسن چاوشی و سالار عقیلی این مطالب را تکذیب کرده و به ستاد‌ها پاسخ منفی داده‌اند.

گویا مصطفی راغب دیگر خواننده جوان موسیقی پاپ نیز پیشنهاد تولید اثری را نیز از سوی یکی از این ستاد‌ها دریافت کرده که تهیه کننده و مدیریت برنامه‌های این خواننده فعلاً درباره آن اظهار بی اطلاعی کرده است.

شایان ذکر است طی سال‌های اخیر برخی از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در آستانه انتخابات با هدف جلب مشارکت مردم اقدام به دعوت از خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان می‌کنند که بتوانند از تعداد بالای طرفداران این خوانندگان در جهت جذب آرای خود در زمان تبلیغات برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن چاووشی ستادهای انتخاباتی موسیقی پاپ انتخابات1400 محسن چاوشی انتخاباتی نامزد ستاد های انتخاباتی ریاست جمهوری محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس

 احسان یاسین، خواننده‌ای که در مسابقه عصر جدید شناخته شد، مدتی است به دعوت کشور تونس به این کشور سفر کرده و در مطرح ترین برنامه تلویزیونی تونس "carthage" اجرا می‌کند. او همچنین دو همایش و کنسرت در این کشور به عنوان اولین خواننده ایرانی برگزار کرده است.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال