Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:20:37 GMT

علاج مشکلات اقتصادی انتخاب «خوب» است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۴۸۱

علاج مشکلات اقتصادی انتخاب «خوب» است

به گزارش خبرنگار مهر، سید آیت الله علیرضا عبادی صبح سه شنبه در جمع اعضای ستاد نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده تحت عنوان رزمایش های کمک مومنانه، بیان کرد: در کنار این حرکت شایسته، افرادی هم باعث می شوند که کشور ایران با تمام ثروت و شرایط عالی، دچار بیماری اقتصادی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی که باعث ایجاد بیماری اقتصادی در کشور شدند و یا عده ای که از دشمنان درخواست کرده اند که مردم این کشور را تحریم کنند، گروهی متدین را هم دچار مشکلات اقتصادی کرده اند که از صبح تا شب به دنبال کسب درآمدی اندک هستند.

آیت الله عبادی خطاب به متولیان امر رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: امروز نقش شما و مردم خیّر کشور، نقش همان نیروهای درمانی در مقابل ویروس کرونا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: همانگونه که علاج بیماری کرونا واکسیناسیون سراسری است، علاج مشکلات اقتصادی انتخاب خوب است که تا زمان درمان باید ادامه یابد.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به افرادی که در دوران کرونا دچار آسیب شده اند، گفت: طبق قوانین افراد نیازمند تحت عنوان های مختلف زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی یا کمیته امداد قرار دارشته و مستمری دریافت می کنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اما امروز در کشور شرایطی به وجود آمده که افرادی حسرت این مستمری بگیران را می خورند، گفت: برخی از افراد تا قبل از شرایط شیوع کرونا حاضر به گرفتن خدمات از نهاد های حمایتی نبوده اما امروز گرفتار مشکلات زیادی شده اند.

وی با بیان اینکه نیاز است برای این دسته از افراد کمک های بلاعوض و یا حمایت هایی در قالب های خاص در نظر گرفته شود، افزود: مشکلات مردم تنها با اهدا سبد غذایی و معیشتی رفع نمی شود بلکه گاهی مشکل برخی افراد با یک میلیون تومان هم حل می شود.

کد خبر 5198820

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان کمک مومنانه اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات 1400 بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال

پانصد و هفتاد پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف رفع مشکلات و چالش‎ها بازگشت و احیا واحد‌هایی تولیدی به چرخه فعالیت در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست گفت: این نشست در راستای اهتمام در وضعیت موجود واحد‌های فعال، کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی، توسعه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار، افزایش ظرفیت تولید کیفی و اشتغال پایدار تشکیل و موضوعات ۲۰ بنگاه اقتصادی در خصوص ترخیص ۹۰ درصدی کالا، تعیین تکلیف بدهی و... با زمینه فعالیت انواع شمش فولادی، تولید انواع البسه بیمارستانی، انواع ورق و کارتن، پیمانکار طرح‌های عمرانی (پروژه ساختمانی) بررسی و با ارائه راهکار‌های قانونی نیز تصمیمات لازم اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به بررسی مشکلات تعداد ۱۶ بنگاه اقتصادی در کمیته تخصصی تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حل و فصل مسائل تعداد ۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی گفت: با توجه به رویکرد دولت درجهت حمایت از تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی و رفع موانع تولیدکنندگان لذا تشکیل جلسات، کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رفع مشکلات دارد که در اداره صمت و مجموعه اقتصادی استان با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌شود.

او با تاکید براینکه رفع مشکلات و موانع تولید سرمایه‌گذاران مهم‌ترین هدف و ماهیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، افزود: با توجه به اختیارات گسترده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مصوبات این کارگروه در تحقق شعار سال بسیار راهگشاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است