Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:39:02 GMT

طراحی وب سایت حرفه ای و قدرتمند با ۵ ترفند هوشمندانه

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۵۰۳

طراحی وب سایت حرفه ای و قدرتمند با ۵ ترفند هوشمندانه

طراحی وب یک رشته پبچبده است که تسلط بر آن می تواند یک عمر طول بکشد. به نظر می رسد که این رشته سخت نیست، بلکه پیشرفت های مداوم و ثانیه ای باعث شده تا حتی ترفندهای طراحی وب قدرتمند در سال ۲۰۱۹، مناسب سال ۲۰۲۰ نباشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت راتین، طراحی وب چیزی است که تقریباً همه افرادی که در قسمت مدیریتی یک کسب و کار قرار دارند باید با آن کنار بیایند، اما فقط متخصصان طراحی واقعا آن را درک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید یک طراحی وب عالی از بهترین شرکت طراحی سایت را داشته باشید، انتخاب ابزارهای طراحی سایت را در اولویت قرار دهید.

یادگیری اصول طراحی سایت، اولین قدم برای پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای و یا استفاده از بهترین سایت ساز است، بنابراین می توانید خواسته های مورد نظر خود را در صورت یادگیری آموزش های ساخت وب سایت به اجرا درآورید. اما برای این کار شاید لازم است تا تمام عمر خود را صرف کنید!

حتی اگر یک متخصص حرفه ای برای طراحی صفحه خود برای خود استخدام می کنید، باز هم برای تشخیص یک طراح وب با استعداد از یک طراحی متوسط ​​و توضیح آنچه شما برای انجام آنها نیاز دارید، به برخی از اطلاعات زمینه ای برای سفارش طراحی سایت نیاز دارید.

۱. آشفتگی ها را از بین ببرید

بیایید به یکی از رایج ترین اشتباهات مبتدیان در طراحی وب بپردازیم، صفحه ای نامرتب، شلوغ و آشفته که تنها نمایش دهنده لیستی کامل اما نامنظم از تمامی خدمات و فعالیت های وب سایت است.

در واقع، هر عنصری که در طراحی وب شما موثر است، تمام عناصر دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر بیش از حد از یک عنصر که منجر به از دست دادن تمرکز کاربر می شود، استفاده کنید، کاربر شما گیج و سردرگم خواهد شد. بنابراین قدرت عناصر را دست کم نگیرید.

فضای سفید بیشتر به معنی بهم ریختگی کمتر است و این همان چیزی است که در طراحی وب تمیز و مینیمال واقعاً اهمیت دارد.

۲. از فضای سفید به درستی استفاده کنید

چگونه می خواهید پس از پاکسازی بی نظمی ها در صفحه اصلی سایت، تمام آن فضای ایجاد شده را پر کنید؟ ممکن است پیشنهاد کنیم آن را با هیچ چیز پر نکنید؟

فضای مثبت (فضای سفید) اصطلاح فنی در هنرهای تجسمی برای مناطقی است که در تصویر جلب توجه نمی کنند. به طور معمول، این فضا خالی یا سفید است، مانند یک آسمان بدون ابر یا یک دیوار کاملا سفید.

اگرچه به خودی خود خسته کننده است، اما وقتی از نظر هنری به آن نگاه کنید، فضای سفید می تواند موضوع اصلی را تکمیل و تقویت کند، خوانایی را بهبود بخشد و "درک" مطلب را برای کاربر آسان تر کند.

۳. چشم کاربر خود را با سلسله مراتب بصری هدایت کنید

اگر استفاده از یک اصطلاح فنی مانند "فضای منفی" توجه شما را جلب نکرد، نظر شما در مورد "سلسله مراتب بصری" چیست؟ منظور از استفاده از عناصر بصری مختلف مانند اندازه یا قرارگیری برای تأثیرگذاری بر عناصری است که کاربر شما در اولین یا آخرین تصویر از سایت آن را مشاهده می کند.

ذکر یک عنوان بزرگ و پررنگ در بالای صفحه اول وب سایت و اطلاعات تماس که بسیار کوچک و به صورت منظم در پایین صفحه قرار گرفته اند، نمونه خوبی از استفاده از سلسله مراتب بصری برای اولویت بندی برخی از عناصر نسبت به سایر موارد است.

۴- انتخاب رنگ های استراتژیک را فراموش نکنید

به عنوان یک نکته بسیار مهم باید گفت که، هر رنگی بار معنایی متفاوتی دارد. اگر هویت برند شما پرشور و پرانرژی باشد، استفاده از رنگ هایی مانند قرمز در مقایسه با رنگ آبی قطعا نشاط آورتر خواهد بود.

جدا از انتخاب بهترین رنگ ها برای نشان دادن نام تجاری خود، شما همچنین باید از آنها به خوبی استفاده کنید، بنابراین استفاده از رنگ های تضاد برای پیاده سازی هر چه بهتر طراحی بصری، نکته ای است که باید به آن توجه کرد.

برای استفاده موثر از رنگ در طراحی وب باید درک کنید که چگونه رنگ ها شکل می گیرند و چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. هماهنگی و تعادل رمز موفقیت در زیباشناسی طراحی سایت است.

رنگ های مورد علاقه شخصی خود را انتخاب کنید. تأثیرات رنگ ها اثری اثبات شده در بازاریابی دارد. در مورد تئوری رنگ تحقیق کنید و یک فرصت مهم تجاری را هدر ندهید. بنفش و قرمز ممکن است هر دو برند شما را به خوبی نشان دهند، اما در صورتی که ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر باعث انعکاس تصویری زشت و زننده از نظر کاربر شود، قطعا نتیجه تغییر خواهد یافت.

۵- از عکاسی صرف نظر نکنید

عکاسی موثر و معنی دار می تواند در پیش برد اهداف تجاری شما بسیار موثر باشد، اما عکس های بی کیفیت مانع این کار می شوند. در عکاسی باید ارتباطی روشن بین مارک تجاری و مفهوم وجود داشته باشد. عکاسی کنتراست معمولا باعث جلب توجه کاربر و هدایت آن به صفحات بعدی می شود.

به طور کلی استفاده از عکاسی در طراحی وب همینطور فروشگاه ساز از بسیاری از دستورالعمل های مشابه برای عکاسی خوب پیروی می کند. یک عکس خیره کننده که در یک گالری هنری درج شده است می تواند در وب سایت و فروشگاه سازها به همان اندازه خیره کننده باشد.

طراحی وب سایت قدرتمند

کاریک ( https://karikweb.com) ابزاری ایده آل برای طراحی صفر تا صد یک وب سایت حرفه ای و هدفمند است. ابزاری که استفاده از آن نیاز به هیچ دانش و تخصصی ندارد و این قطعا مهم ترین امتیاز برای صاحبان کسب و کارها و مشاغل تجاری است.

حضور در دنیای وب به یک اولویت مهم و کاملا جدی در عصر حاضر برای رقابت های موثر تبدیل شده است. استفاده از ابزارهای قدرتمند و بومی مانند ابزار سایت ساز حرفه ای کاریک، تجربه ای متفاوت از طراحی و ساخت وب سایت است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت طراحی وب سایت سایت ساز طراحی وب طراحی سایت فضای سفید حرفه ای وب سایت رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند