Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت موظف است طبق قوانین،  از محل درآمدهای عمومی نیازهای جامعه را تامین و واکسن را برای همه به طور یکسان تامین کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم امینی در جلسه صبح امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود، ضمن تبریک روز شوراها گفت: امروزه بیش از دو سوم اختیار شوراها در دست نهادهای دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر شورای پنجم تهران با مشکلاتی ازجمله کاهش شدید ارزش پول ملی، بدهی‌های فراوان، شیوع کرونا و غیره روبرو بود با این حال شاهد کاهش هزینه‌های جاری و افزایش شفافیت در شورای شهر بودیم.

وی افزود: مدتی است خبر مجوز واردات واکسن توسط بخش خصوصی و فروش به آن شهروندان توانمند شنیده می‌شود. اگر این موضوع رنگ حقیقت پیدا کند، چهره بدی از کشورمان به جهانیان مخابره خواهد شد. چطور می‌توان رفع تبعیض‌های ناروا برای همه و برطرف ساختن هر نوع محرمیت در زمینه‌های مختلف را به یاد آورد و از واکسن پولی سخن گفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: دولت موظف است طبق قوانین، از محل درآمدهای عمومی نیازهای جامعه را تأمین و واکسن را برای همه به طور یکسان تأمین کند. امیدواریم متولیان حتی در صورت واردات واکسن پولی، آن را به صورت رایگان میان عموم جامعه توزیع کنند و شاهد اتفاقاتی نظیر احتکار واکسن نباشیم.

امینی ابراز داشت: شورای شهر در نظر دارد با تصویب طرحی فوریتی، شهرداری تهران را موظف به تهیه واکسن کرونا برای فعالین و شاغلین کادر مدیریت شهری نظیر کارکنان میادین میوه و تره بار، آتش نشانی، کارکنان بهشت زهرا و دیگر فعالین این بخش کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ابراهیم امینی واکسن کرونا نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای همه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت که همزمان با روز معلم است موزه هنر‌های معاصر تهران به صورت رایگان میزبان معلمان و استادان دانشگاه است. از اینرو، این مناسبت فرصت خوبی برای آن‌هاست تا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از نمایشگاه «بر فراز دشت»  بازدید کنند.

گفتنی است که معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از این نمایشگاه به صورت رایگان در موزه هنر‌های معاصر تهران دیدن کنند. 

نکته شایان ذکر این است که این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد