Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در زمینه ایجاد امنیت برای منازل، قفل‌های هوشمند و دیجیتال هستند.قفل دیجیتال وسیله‌ای الکترونیکی است که به کمک فناوری‌هایی مانند wifi و بلوتوث به افراد اجازه می‌دهد تا درب‌های ورودی ساختمان را کنترل کنند و یا حتی اقدام به باز و بسته نمودن درب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت قفل دیجیتال بسته به نوع قفل ، کارکرد و ویژگی‌های آن‌ها بسیار متفاوت بوده و شما برای خرید قفل هوشمند باید ابتدا نیازهای خود را بررسی و با توجه به بودجه مورد نظر اقدام به خرید نمائید.

دستگیره دیجیتال هم نوعی قفل هوشمند است که به دلیل شکل ظاهری آن، به این نام شناخته شده است. قفل دیجیتال علاوه بر ایجاد امنیت برای استفاده کنندگان باعث راحتی در استفاده هم شده است و افراد بدون حمل کلید می‌توانند با روش‌هایی مانند استفاده از اثر انگشت، کارت و رمز اقدام به باز نمودن درب نمایند. برای دیدن لیست محصولات به صفحه دستگیره دیجیتال ایران لاک مراجعه کنید.

انواع قفل دیجیتال

قفل دیجیتال و هوشمند دارای دسته بندی متعددی می‌باشد و مهم‌ترین مورد در ایجاد این تنوع، نوع دسترسی به قفل می‌باشد. این دسترسی می‌تواند به وسیله رمز، کارت و یا پارامترهای بیومتریک انجام گیرد. به طور کلی انواع قفل دیجیتال با توجه به روش دسترسی، دارای دسته بندی زیر می‌باشد:

* قفل اثر انگشتی (بیومتریک)

* قفل هوشمند رمزدار

* قفل کارتی (قفل هتلی)

در بعضی قفل‌ها هم از روش ترکیبی برای حفظ امنیت بیشتر استفاده شده است. به طور مثال استفاده هم زمان از کارت و رمز یا رمز و اثر انگشت.

قفل‌های بیومتریک چیزی فراتر از اسکن و تشخیص اثر انگشت هستند. اسکن شبکیه و عنبیه چشم، امکان تشخیص از طریق چهره و یا اسکن کف دست هم مواردی از روش‌های دسترسی در این قفل‌ها می‌باشد.

البته می‌توان قفل‌های دیجیتال را از لحاظ نوع کاربرد و محل نصب نیز دسته بندی نمود:

۱. قفل دیجیتال آپارتمانی

۲. قفل استخری

۳. قفل باشگاهی

۴. قفل دیجیتال شیشه سکوریت

قفل باشگاهی

قفل باشگاهی که معمولاً به عنوان قفل کمد باشگاه هم از آن‌ها یاد می‌شود، بر روی درب کمدها نصب و به دلیل امنیت بسیار زیاد آسودگی خاطر را برای استفاده کنندگان ایجاد می‌نماید. ساختار و عملکرد قفل کمد باشگاه به گونه است که پس از قفل شدن دیگر بدون تگ و یا مچ بند کمد مربوطه، باز نخواهند شد. البته می‌توان به کمک کلید مادر (مستر کارت) در صورت گم شدن مچ بند به کمد دسترسی داشت. همچنین در صورت گم شدن مچ بند و یا کارت می‌توان آن را از دسترس خارج و کارت دیگری را برای کمد تعریف نمائید.

همچنین می‌توانید به وب سایت ایران لاک به آدرس www.iranlock.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۷۷۹۷۶ و همراه ۰۹۹۰۵۲۸۰۱۵۵ تماس حاصل فرمائید.

مزایای قفل باشگاهی

* دارای شکل ظاهری شیک و مدرن است.

* تأمین امینت بسیار بالا

*قفل شدن آسان کمد

* نصب آسان قفل و امکان نصب بر روی درب‌های قدیمی کمد باشگاه

* مقاومت بالا در برابر رطوبت و ضربه

* کنترل قفل‌ها توسط نرم افزار مرکزی

* بدون نیاز به کابل کشی

* تأمین انرژی با باتری

* هشدار در صورت اتمام باتری قفل

* دسترسی به قفل توسط ابزارهایی مانند: دستبندrfid، مچ بندی استخری، کارت و ...

قفل استخری

یکی از انواع قفل باشگاهی، قفل استخری است. مهم‌ترین ویژگی یک قفل استخری مقاومت بالای این قفل در برابر رطوبت می‌باشد.

در واقع قفل استخری یک نوع قفل الکترونیک است که جایگزین قفل‌های قدیمی شده و امنیت و راحتی را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورده است. منبع تغذیه این قفل‌ها باتری قلمی است. معمولاً اکثر قفل‌های استخری مصرف انرژی پایینی دارند.

قفل استخری شامل بخش‌های متعددی از جمله: مچ بند، کارت، کارت خوان و منبع تغذیه می‌باشد. این قفل‌ها قابلیت اضافه نمودن ریموت کنترل را نیز دارند و بر روی انواع درب چوبی، فلزی و ام دی اف قابل نصب می‌باشند. از معروف ترین قفل استخری می‌توان به قفل روستیک اشاره کرد. نصب قفل استخری بسیار آسان است و به راحتی جایگزین قفل‌های قدیمی می‌شود.

برای خرید قفل استخری و اطلاع از قیمت می‌توانید با فروشگاه ایران لاک تماس بگیرید.

روش‌های دسترسی به قفل استخری

برای استفاده از قفل استخری و باز و بسته کردن قفل کمد استخر سه روش وجود دارد:

دسترسی به وسیله کارت

در این روش برای اولین استفاده از قفل وجود کارت مستر الزامی می‌باشد. پس از راه اندازی قفل می‌توان به هر کاربر، کارت یوزر را تحویل داد و کاربران به وسیله آن از کمد استفاده نمایند. در صورت گم شدن کارت امکان تعریف مجدد برای کاربر امکان پذیر است.

دسترسی به وسیله مچ بند

این مچ بندها دارای جنس پلاستیکی هستند و با قرار دادن صفحه مچ بند بر روی کارت خوان امکان استفاده از کمد میسر می‌شود. این مدل از دسترسی بسیار مناسب استخرها و مراکز ورزشی است. زیرا این مچ بندها در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و به دست افراد نیز آسیبی وارد نمی‌کنند.

دسترسی توسط تگ پلاستیکی

تقریباً شبیه یک جا کلیدی بوده و بیشتر برای مکان‌هایی غیر از استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای قفل باشگاهی و استخری

قفل هوشمند کمد در بهبود عملکرد باشگاه تأثیر بسیاری دارد. به دلیل امنیت بسیار زیاد این قفل‌ها، امروزه ترجیح داده می‌شود که در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد دیگر از قفل‌های مکانیکی قدیمی استفاده نشود. این قفل‌ها جایگزین بسیار خوبی برای قفل‌های قدیمی هستند.

جالب است بدانید این قفل‌ها نه تنها به عنوان قفل کمد در استخر و باشگاه‌ها، بلکه در تمام مکان‌هایی که کمد نصب شده و امنیت برای افراد اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین مکان‌ها می‌توان به مراکز درمانی و پزشکی، بیمارستان‌ها، کتابخانه ها، آرایشگاه‌ها، ادارات دولتی و … اشاره کرد.

بنابراین استفاده از قفل هوشمند کمد جایگزینی مناسبی برای قفل‌های معمولی است، چرا که تمامی افراد دوست دارند وسایل خود را در کمدی بگذارند که دست کسی به آنها نرسد و استفاده از قفل هوشمند باشگاهی این امکان را برای افراد و گروه‌های مختلف فراهم می‌کند.

انواع قفل الکترونیکی کمد

قفل‌های کمد به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

۱. قفل کمد سنتی و قدیمی کلید دار

۲. قفل کمد آفلاین

۳. قفل آنلاین

همگی با قفل سنتی آشنایی داریم. اما در قفل آفلاین یک قفل کوچک با ظاهری شیک بر روی درب کمد نصب می‌شود.در این روش افراد بدون وصل شدن به سیستم با کمک کارت RFID و یا مچ بندی که در هنگام ورود به باشگاه به آن‌ها تحویل داده می‌شود اقدام به باز و بسته کردن کمد می‌نمایند.تا زمانی که مچ بند را در مقابل قفل کمد قرار ندهید قفل باز نمی‌شود و در صورت گم شدن این مچ بند می‌توانید از مدیریت و یا پرسنل باشگاه کمک بگیرید.

می‌توانید برای خرید، نصب و تعمیر انواع قفل استخری به صفحه خرید قفل استخری ایران لاک مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید به وب سایت ایران لاک به آدرس www.iranlock.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۷۷۹۷۶ و همراه ۰۹۹۰۵۲۸۰۱۵۵ تماس حاصل فرمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5198823

منبع: مهر

کلیدواژه: استخر کسب و کار امنیت اجتماعی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تبلیغات کسب و کارهای اینترنتی وسایل سرمایشی مشهد استاندارد فولاد رژیم غذایی سنگ آهن سیمان داروخانه اندروید حفر چاه استفاده از قفل صورت گم شدن برای استفاده قفل دیجیتال مراجعه کنید قفل هوشمند قفل ها انواع قفل ایران لاک مهم ترین خرید قفل قفل کمد مچ بند بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال

وزیر ورزش به طور ضمنی با تغییر نام تیم استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خُرد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

کیومرث هاشمی با این جملات، عملا تغییر نام باشگاه را به تصویب زیر مجموعه خودش منوط کرده است و با توجه به حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد احتمال تحریم شدن استقلال در میادین آسیایی، باید گفت اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال منتفی است و اولین تصمیم مالک جدید باشگاه آبی ، وتو شده است. تصمیمی آماتوری که از علی عسگری رئیس سابق صداوسیما بعید بود.

دیگر خبرها

  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل