Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@04:26:10 GMT

راهنمای خرید مبلمان اداری

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۸۵۳

راهنمای خرید مبلمان اداری

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیش ترین نوع صندلی ها و مبلمان اداری که در بازار ایران وجود دارد.

مبلمان اداری ، مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن

از برندهای داخلی می باشد و همه آن ها از بهترین ها محسوب می شوند و توانسته اند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند و موفق و سربلند از این امتحان بیرون آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود عواملی وجود دارند که سبب می‌شود تعداد از این شرکتهای تولید کننده مبلمان اداری از رقبای خود پیشی بگیرند و موفق تر در این عرصه حضور پیدا کنند.

در ادامه می توانیم به  چهار عامل مهم زیر اشاره نماییم:

کیفیت ساخت عمر مفید خدمات پس از فروش وجود نمایندگی در سراسر کشور

خصوصیت مبلمان اداری

یکی از مهم ترین خصوصیت های مبلمان اداری استفاده از استانداردهای روز دنیا در ساخت مبلمان اداری می باشد و باید این مبلمان به نوعی طراحی و تولید شود که متناسب با ارگونومی بدن باشد. با وجود این دو خصوصیت ها موجب حفظ سلامتی کارکنان آن اداره می گردد.کارمند یک اداره بطور مداوم در محیط کار خود حضور دارد و از میز و صندلی و خود استفاده می نماید.

پس باید تمامی مبلمان اداری به نوعی انتخاب شوند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا بتواند یک کارمند روز های بیشتری از آن استفاده نماید و همچنین دوام بالایی داشته باشد. همین جهت در زمان تولید مبلمان اداری باید از موادی استفاده شود که کیفیت و استانداردهای لازم را دارند و هیچ گاه مواد نامرغوب در ساخت مبلمان اداری جایی نداشته است. پایه های مبلمان اداری باید دارای استحکام کافی باشد که در زمان جابجایی دچار آسیبی نشود. در صورتی که با فضای کار متناسب طراحی و تولید شود می‌تواند منجر به پوشش فضاهای خالی شود. با این وجود طرحی که برای مبلمان اداری در نظر گرفته می شود باید تمام ویژگی های ذکر شده را داشته باشد و شیک و زیبا به نظر بیاید. اگر تمام این موارد رعایت گردد قطعاً در محل محیط کاری شاهد پیشرفته کاری خواهیم بود.

قیمت مبلمان اداری

بدون در نظر گرفتن اینکه ما از چه نوع سبک مبلمان اداری استفاده ای کنیم که شامل مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و غیره می باشد. قیمت مبلمان اداری به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که مشتری در زمان خرید به آن توجه می کند. کیفیت ساخت اصلی‌ترین عامل  تعیین کننده قیمت خواهد بود. هر چقدر که مواد مربوط مرغوب تری  در ساخت مبلمان اداری استفاده شده باشد قطعاً مبلمان اداری ماندگاری بیشتری خواهد داشت. در زمان ساخت مبلمان اداری که کیفیت لازم را داشته است می توان شاهد روکش های طبیعی بود و همچنین طراحی صندلی ها به شکل طبی صورت می گیرد.

با توجه به اینکه در زمان طراحی در مبلمان اداری چه نوع موادی به کار رفته است برای آن یک قیمت مناسب در نظر گرفته می‌شود. لازم است بدانیم طراحی مبلمان باید به نوع باشد که در زمان چیدمان در محل مورد نظر با کمبود فضا مواجه نشوید و همچنین سلامتی شما به خطر نیفتد و این موارد مطابق با اصول ارگونومی طراحی شده باشد.

خرید مبلمان اداری

شاید این سوال نیز برای شما به وجود آمده باشد که بهتر است در زمان خرید مبلمان از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنیم یا مبلمان اداری مدرن؟ باید به شما بگوییم که انتخاب نوع مبلمان اداری به سلیقه و فضای اداری شما وابسته است و شما باید بیش از هر چیز هر کدام از این این سبک ها را بررسی کنید و خصوصیت های آن ها را بدانید و پس از آن یک انتخاب درست را انجام بدهید.

مبلمان اداری کلاسیک یکی از سبک های پرطرفدار است که بسیاری از افراد برای فضای کاری خود آن را انتخاب می کنند. اگر شما از مبلمان اداری کلاسیک برای محیط کاری تان استفاده کنید جلوه خاصی به محیط بخشیده اید و از مبلمان های باشکوه و البته چوبی در محیط خود استفاده نموده اید که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند.

کد خبر 597648

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مبلمان اداری کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)

دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان "همیلتون هال" این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از "پولیتیکو"، دهها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه 1960 آن را اشغال کرده بودند.

یکی از دانشجویان معترض از پنجره بالکن فریاد زد: " تا کلمبیا به همه خواسته‌های ما نرسد، اینجا را ترک نخواهیم کرد."

 این خواسته ها شامل عدم سرمایه گذاری و تامین مالی از سوی شرکت های حامی یا شریک اسرائیل، افشای سرمایه گذاری های کلمبیا و حمایت از دانشجویان معترض و بازگرداندن دانشجویان تعلیقی و اخراجی است.

به گفته یکی از دانشجویان داخل ساختمان که نخواسته نامش فاش شود، دهها دانشجو و دو سرایدار هنگام تسخیر ساختمان در ساختمان بودند و سرایداران اندکی پس از ورود دانشجویان معترض، ساختمان را ترک کردند.

این اقدام بامداد امروز ( سه شنبه) یک روز پس از آن که دانشگاه کلمبیا دانشجویانی را که حاضر به ترک اردوگاه موسوم به همبستگی با غزه نبودند را به مدت دو هفته تعلیق کرد، آغاز شد. 

همزمان صدها دانشجو در مقابل ساختمان همیلتون، جایی که معترضان حقوق مدنی و ضد جنگ در سال 1968 تظاهرات کردند، زنجیره انسانی تشکیل دادند.

این دانشجویان شعار "ببندش، تعطیلش کن!" را سردادند. 

معترضان بنری را از پنجره بالکن ساختمان همیلتون دانشگاه باز کردند که روی آن نوشته شده بود "ساختمان هند"، به افتخار "هند رجب" کودک 6 ساله ای که در شهر غزه و در پی بمباران اسرائیل کشته شد. این کودک یکی از 15 هزار کودکی است که از زمان آغاز تجاوز نظامی اسرائیل علیه غزه، در اثر حملات اسرائیل کشته شده اند.

یکی از دانشجویان از بالکن فریاد زد: "امروز ما این ساختمان را به احترام هند و هر شهید فلسطینی می‌گیریم." 

دانشجویان معترض همچنین تابلویی با کلمه "انتفاضه" که در زبان عربی به معنای قیام است، از قسمت بالاتری از نمای ساختمان آویزان کردند.


سخنگوی پلیس نیویورک گفت که نیروهای پلیس خارج از محوطه دانشگاه هستند، اما از اظهار نظر در مورد تعداد آنها و اینکه آیا آنها توسط دانشگاه مجوز ورود به محوطه را داشته اند یا خیر، خودداری کردند.

گروه "آپارتاید دایوست" دانشگاه کلمبیا ( گروهی که اعتراضات این دانشگاه را رهبری می کند) در پستی اینستاگرامی نوشت: " این اقدام در راستای جنبش‌های دانشجویی تاریخی 1968، 1985 و 1996 است که کلمبیا در آن زمان سرکوب کرد."

دانشجویان پس از ورود با ساختمان همیلتون درهای ساختمان را با گذاشتن میز و صندلی بستند. 

کارمندان دانشگاه گفتند که پس از درگیری با دانشجویان معترض، در نهایت معترضان اجازه دادند آنها ساختمان را ترک کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • شورای اداری استان تهران
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504