Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز نوشت: وزارت سلامت عمومی کانادا در بیانیه ای اعلام کرد: دولت فدرال درخواست استان انتاریو را که شامل اعزام کادر پزشکی حمل و نقل هوایی به شهر تورنتو پایتخت استان انتاریو و کانون موج سوم کانادا است پذیرفته است اما از ارائه جزییاتی درباره نیروهای اعزامی خودداری کرده است.

بیل بلر وزیر سلامت عمومی کاناد در توئیتر نوشت دولت فدرال با حمایت از نظام مراقبت های بهداشتی این استان موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه انتاریو اعلام کرد که ۸۷۷ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بسر می برند. الگوهای استانی نشان داده که تا اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت) شمار افراد بستری در ای سی یوی بیمارستان این استان می تواند به هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

استان البرتا در غرب کانادا که بالاترین شمار مبتلایان به کرونا را در کانادا دارد اعلام کرده از امروز بیش از ۱۵ هزار نفر از کارگران کارخانه بسته بندی گوشت در این استان را واکسینه خواهد کرد. در اولین موج کرونا این کارخانه ها بالاترین میزان ابتلا را در بین کارکنان خود در سطح کشور تجربه کردند.

کانادا همچنین روز دوشنبه از  استفاده از واکسن کووید-۱۹ جانسون اند جانسون حمایت کرد هر چند که گزارش هایی درباره لخته شدن خود با تزریق این واکسن منتشر شده است. این کشور اعلام کرده که اولین موارد لختگی خون در دوزهای واکسن استرازنکا شناسایی شد.

وزارت بهداشت فدرال در توئیتی اعلام کرد همچنان این موضوع را بررسی می کند که آیا مزایای واکسیناسیون بیشتر از خطرات احتمالی نادر آن هست یا نه و از استفاده از واکسن های جانسون و استرازنکا حمایت می کند.

نخستین دوزهای واکسن جانسون قرار است این هفته به کانادا تحویل داده شود.

به رغم واکسیناسیون در بسیاری از کشورها کرونا همچنان قربانی می گیرد. بر اساس تازه ترین آمار تاکنون ویروس کرونا  بیش از ۱۴۸ میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده که از این تعداد بیش از سه میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسیناسیون کانادا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کانادا ویروس کرونا واکسیناسیون کانادا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جدید رامسین کبریتی در کانادا

آفتاب‌‌نیوز :

رامسین کبریتی، بازیگر نقش صابر فردوس در سریال ستایش به تازگی از تیپ و ژست جدید کانادایی‌اش رونمایی کرده است.

او در استوری جدید خود متن معناداری هم نوشت که در ادامه قرار داده شده است:

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تنش شدید میان روسیه و غرب درباره اعزام نیرو به اوکراین/ تصرف دو منطقه دیگر اوکراین توسط ارتش روسیه
  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • چهره جدید رامسین کبریتی در کانادا
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • نیروی دریایی ارتش هیات پژوهشی به قطب جنوب اعزام می‌کند
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!