Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «موسی ابومرزوق» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به اخبار منتشر شده در خصوص احتمال تعویق زمان برگزاری انتخابات ملی فلسطین واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: جنبش حماس تعویق انتخابات فلسطین را تحت هیچ بهانه‌ای نمی‌پذیرد. لغو یا تعویق انتخابات، عواقب و پیامدهای ناگواری بر آینده آشتی ملی و فرصت‌های تحقق آن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابومرزوق با اشاره به موضع ثابت حماس در قبال ضرورت برگزاری انتخابات در قدس، تاکید کرد که حتی در صورت مخالفت رژیم صهیونیستی، انتخابات در این شهر باید برگزار شود.

وی دلایل ارائه شده برای تعویق انتخابات را واهی و غیر واقعی خواند و گفت: انگیزه اصلی برای تعویق انتخابات، اختلافات داخلی جنبش فتح است.

پیشتر برخی منابع فاش کردند که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم دارد با اعزام «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به قطر به طور غیرمستقیم از اقدامات احتمالی و خطرناک حماس در آینده‌ای نزدیک پیشگیری کند.

این منابع اعلام کردند: ابومازن تصمیم گرفته تا با فرستادن الشیخ به قطر و دیدار وی با مقامات عالی این کشور آنها را به مذاکره و اقناع رهبران حماس با هدف جلوگیری از بروز هرگونه اقدام خشمگینانه از سوی غزه در صورت تعویق انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی مجاب کند.

کد خبر 5198878 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حماس فلسطین رژیم صهیونیستی انتخابات فلسطین ایالات متحده امریکا عراق فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی ترکیه جو بایدن افغانستان نسل کشی ارامنه ولادیمیر پوتین لبنان سوریه عربستان سعودی اوکراین تعویق انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد