Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:56:19 GMT

ضرب و شتم تکنسین اورژانس تهران / چرا موتور فرستادید؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۰۹۹

 رئیس مرکز اورژانس تهران از ضرب و شتم تکنسین موتورلانس اورژانس تهران هنگام ماموریت خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه مرکز اورژانس تهران، پیمان صابریان در این باره گفت: حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته یک مورد تروما به کمر در منطقه سعادت آباد به اورژانس گزارش شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله تکنسین موتورلانس مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام می شود، ناگهان همراه مصدوم به بهانه اینکه چرا موتورلانس اعزام شده به تکنسین اورژانس حمله ور می شود و با خودرو به موتورلانس اورژانس می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان ادامه داد: متاسفانه در این حادثه کارشناس اورژانس تهران از ناحیه بینی، دچار شکستگی شده و موتورلانس اورژانس نیز خسارت جدی دیده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: هم اکنون تکنسین حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از همراه بیمار است.

به گزارش ایرنا، تاکنون بارها تکنسین های اورژانس تهران در حین ماموریت از سوی مصدومان که اغلب بدلیل شرایط غیرعادی است مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HGu

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر