Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی نژاد گفت: همه گروه‌های هدف به دور از هرگونه رانت سهم خود را از واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرماندار شهرستان کهگیلویه با امید بخش ازیابی کردن بحث واکسناسیون کرونا  بعد از ۱۴ ماه از همه گیری این بیماری گفت: امروز به جایی رسیدیم که با توزیع و تزیق واکسن کرونا امید به زندگی را جامعه تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارا کریمی نژاد با اشاره به منافعی که برای تولید واکسن کرونا برای  کشورها وجود دارد افزود: به جز بحث اقتصادی، تولید این واکسن ها علاوه بر کاهش مرگ میرها، قطع زنجیره ویروس کرونا و برداشته شدن محدویت های کرونایی در پی خواهد داشت.   وی گفت: همه از اعمال محدودیت ها و تعطیل شدن کسب و کارها نگران هستیم، و محدودیت هایی که اعمال می شود شیب صعودی کمتر و اگر این روند ادامه داشته باشد به شیب نزولی مبتلایان خواهیم رسید.    مقام ارشد اجرایی دولت در کهگیلویه با تاکید بر اینکه شفافیت و قانون مندی سرلوحه کارها باشد تصریح کرد:در مورد واکسن، مردم باید بدانند که همه گرده های هدف بدون هرگونه رانت سهم خود را دریافت خواهد کرد.   کریمی نژاد با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی ها گفت: مسئولانی که تزریق واکسن را به عهده دارند مرتب از طریق رسانه ها به مردم اعلام کنند تا ارامش به جامعه تزریق شود.   وی در خصوص اولویت های اختصاص یافته به واکسن کرونا گفت: خبرنگاران و رسانه ها در خط مقدم و درکنار حوزه درمان هستند و با تمام تلاش هایی که در این مدت کرونا انجام داده اند یاد زمان جنگ و حضور فعال این افراد می افتیم.   فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: کسانی که  این اولویت بندی ها را اعمال می‌کنند خبرنگاران را نیز در کنار کادر درمان قرار دهند چرا که بار اصلی اطلاع رسانی دستگاه ها بر عهده آن هاست و در این خصوص اجحاف صورت گرفته است.   وی با اشاره به بحث زیرساخت ها برای تزریق واکسن کرونا گفت: علاوه بر مراکز درمانی و بهداشتی، مدارس،خوابگاه ها، سالن های دانشگاه ها، مصلی اماده هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.   کریمی نژاد تصریح کرد: مطالبه در خصوص نیروهای انتظامی که حافظ امنیت مکانها هستند باید صورت پذیرید و در اولویت قرار داده شوند.   وی گفت: نیروهای انتظامی که برای امنیت در  مکانها تعیین شده با افراد زیادی در تماس و در خطر ویرویس قرار دارند و این ظلم است که امنیت برقرار کنند ولی خودشان نتوانند واکسن استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واکسن کرونا کریمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود : تشکیل کارگروهی برای تشخیص اطلاعات قابل انتشار یک کارگروه به جای شورای عالی امنیت ملی تشکیل می‌شود تا در مورد انتشار یا عدم انتشار اطلاعات توسط دستگاه‌ها تصمیم‌گیری کند.

جوکار اظهارداشت : با توافق مجلس و شورای نگهبان، ابهامات مربوط به مصالح عالی نظام و ترکیب کارگروه رفع شد.

وی افزود : این قانون به مطالبات دیرینه مردم و جوانان برای شفافیت پاسخ می‌دهد و از سوی نمایندگان مجلس نیز با رای بالا به تصویب رسید.

جوکار ابراز داشت : با رفع ایرادات، انتظار می‌رود که شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کند و زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طبق این قانون، آراء نمایندگان، دارایی‌های مجلس، دولت و سایر نهادها و همچنین آراء شوراها و کمیسیون‌ها باید به طور شفاف در دسترس عموم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم