Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: در سال گذشته برای کمک به مساجد استان ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و این رقم تخصیص پیدا کرد که در حوزه تعمیر و تجهیز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) در ویبنار آموزشی رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان، که به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «فارس همواره در قله است»، گفت: مسئولین هم وظیفه دارند به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم جامع عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که سعی خواهیم کرد کمک های بیشتری را به کانون ها داشته باشیم، تاکید کرد: در سال گذشته برای کمک به مساجد استان 500 میلیون تومان در نظر گرفته شد و این رقم تخصیص پیدا کرد که در حوزه تعمیر و تجهیز بود و امسال هم همین رویه را پیش خواهیم گرفت که در حوزه تعمیر و تجهیز و همچنین حوزه اجرا و فرهنگی به مساجد کمک خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که چشم انداز خوبی در نظر گرفته ایم که بتوانیم برنامه ها در چشم انداز چهارساله اجرایی کنیم، اظهار کرد: کمک های مادی و معنوی به کانون ها را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال 1400 با برنامه ریزی به آن هدفی که ستاد برای کانون های مساجد استان در نظر گرفته است برسیم، افزود: استان فارس که با ارائه برنامه های فرهنگی هنری در صدر قرار دارد در ثبت فعالیت ها هم در صدر قرار گیرد.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم که با حضور «مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همراه بود، روند ثبت درخواست مجوز الکترونیکی کانون ها و همچنین ثبت گزارش فعالیت های اجرا شده کانون در سامانه «بچه های مسجد» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و از «محمدجعفر شفیعی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» مسجد «الزهرا (س)» روستای «سیف آباد» شهرستان کازرون به عنوان کانون شایسته تقدیر استان در طرح ملی «ایران قوی»، با حضور حجت الاسلام «محمد صباحی»، امام جمعه کازرون تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدور مجوز الکترونیکی کانون های مساجد صدور مجوز الکترونیکی سامانه بچه های مسجد بچه های مسجد صدور مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس کانون های مساجد فارس شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد استان کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی