Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:54:31 GMT

مبادله امانت‌های پستی از زنجان به سه استان تسریع شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۳۱۶

مبادله امانت‌های پستی از زنجان به سه استان تسریع شد

جواد رسولی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آذربایجان شرقی به عنوان هاب پستی منطقه شمال غرب کشور انتخاب شده که این مهم با هدف تسریع در روند رهسپاری، تجزیه، توزیع مرسوله های پستی و از طریق خطوط مستقیم مبادله ای هاب پستی شمالغرب کشور راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: خط مستقیم هاب شمالغرب کشور واقع در تبریز با هدف تسریع در مبادله امانات پستی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی به زنجان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل پست استان زنجان گفت: امانت های پستی مربوط به استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی روزانه ساعت ۱۷ از زنجان به تبریز و ساعت ۲۲ از تبریز به مقصد زنجان به صورت مستقیم منتقل خواهد شد.

رسولی اظهارداشت: با راه‌اندازی این خط مستقیم مبادله‌ای، مدت زمان سیر مرسولات پستی در چهار استان بیان شده کاهش می یابد و در راستای ارتقای سطح کیفی عملیات پستی گامی مثبت برداشته شده است.

وی با تاکید براینکه بازار پستی الکترونیکی شده است، خاطرنشان کرد: افزایش سرعت بارگذاری صفحات، ارائه محصولات در طبقه بندی‌های متنوع با مدیریت متمرکز، امکان مشاهده کالاهای دارای تخفیف در جشنواره‌های فروش، امکان جستجوی پیشرفته کالاها بر اساس رسته کالا، فروشگاه ارائه دهنده کالا، برند کالا، رنج قیمت و نمایش اطلاعات مربوط به سفارشات در قالب بارکد ۲ بعدی از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

سرپرست اداره کل پست استان زنجان با اشاره به نحوه ارائه خدمات در بازار الکترونیک پست گفت: در سرویس بازار الکترونیک شرکت پست، فروشندگان، تولید‎کنندگان و عرضه‌‎کنندگان کالا و خدمات با بهره‌گیری از بستر الکترونیکی و مجازی که شرکت پست در اختیار آنان قرار می‌‎دهد، از سه طریق ارائه غرفه مجازی، ارائه خرید لینکی و ارائه وب سرویس می‌توانند نسبت به عرضه و فروش محصولات خود بصورت مجازی و اینترنتی ‌اقدام کنند.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زنجان شرکت ملی پست ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای بیلبورد چهره خونین مهران مدیری چیست؟ (+عکس) اعلام نامزدهای تلویزیونی جشن حافظ کنسرت مشترک «امین بانی» و «محمدرضا علیمردانی»

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم