Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:57:32 GMT

وضعیت حضور تماشاگران ژاپنی در المپیک چگونه خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۴۷۹

وضعیت حضور تماشاگران ژاپنی در المپیک چگونه خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سیکو هاشیموتو رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد در خصوص تعداد حضور تماشاگران داخلی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک تا پایان ماه جاری میلادی تصمیم گیری خواهد شد.

هاشیموتو در این باره گفت: ما در خصوص تعداد تماشاگران داخلی تا پایان ماه آوریل تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط برای اتفاق‌نظر با کمیته بین المللی المپیک، پارالمپیک و دولت ژاپن همکاری خواهیم داشت.

هاشیموتو تاکید کرد که وی از نگرانی در مورد احیای مجدد ویروس کرونا بسیار آگاه است زیرا وضعیت اضطراری در توکیو و سه استان دیگر صادر شده اما اقدامات متقابل علیه کووید ۱۹ را انجام خواهد داد تا تمام مشکلات ناشی برای برگزاری المپیک برطرف شود.

رئیس کمیته برگزاری بازی‌های توکیو یادآور شد: وضعیت اضطراری در توکیو و سه استان دیگر اعمال شده است. من از چالش‌‌ها آگاه هستم اما ما در انتظار اقدامات مختلف بوده‌ایم.

وی ادامه داد: من تعجب کردم که چقدر زمان سریع می‌گذرد و ۳ ماه تا المپیک باقی مانده است. موانع زیادی در این بین وجود دارد از جمله ویروس کرونا که باید از پس آن برآییم. من یک روز را هم برای برگزاری ایمن المپیک و پارالمپیک از دست نخواهم داد.

دولت توکیو پیش از این حضور تماشاگران خارجی را به بازی‌های توکیو ممنوع کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیکو هاشیموتو رئیس کمیته برگزاری بازی های توکیو المپیک توکیو ویروس کرونا تماشاگر داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان