Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:23:53 GMT

استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۴۸۱

استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سعید تخته‌چیان گفت: مجموعه سایپایدک در زمینه بهبود شاخص‌های رضایت مشتری پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجی‌های انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال ۹۸ بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شبکه سایپایدک ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال ۹۹ با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌های مهمی در این مسیر بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به بهمن ماه ۹۹، موفق شد نسبت به نتایج پاییز همان سال، به میزان ۳ درصد رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتری نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را کسب کند.

لازم به ذکر است سایپایدک موفق شد در چند دوره متوالی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بیشترین میزان رشد رضایت مشتری را در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

کد خبر 5198915

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا سایپا یدک شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تبلیغات کسب و کارهای اینترنتی وسایل سرمایشی مشهد استاندارد فولاد رژیم غذایی سنگ آهن سیمان داروخانه اندروید حفر چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت